Ja wij hebben alles erop en eraan Ook de voetenzak voor de maxi-cosi aangezien we een winterkindje krijgen. De luiertas hebben we ook
de speedy xs van queenie,die hebik de perfecte wagen vind ik,makkelijk inklapbaar,kan alles op,lekker klein als die ingeklapt is,rijd heel lekker gr sophietje
Ja wij hebben alles erop en eraan Ook de voetenzak voor de maxi-cosi aangezien we een winterkindje krijgen. De luiertas hebben we ook [/quote] Ik ben nog aan het twijfelen van de voetenzak maar ik denk dat ik hem ook nog maar bestel, dacht eerst het dekentje van de wagenbak te gaan gebruiken. Voor de rest hebben wij ook alles van de wagen, parasolletje heb ik bij prenatal gekocht voordat het volgend jaar niet meer in die kleur te verkrijgen is.
hoi, Ik wist niet dat er ook een voetenzak voor de maxicosi bestond, dat ga ik dus even veranderen, dat wil ik ook!!!! hihihi lijk wel een klein kind liefs fredje
wist ik in eerste instantie ook niet, je kan hem heel goedkoop bestellen via www.fokkido.com daar scheeld het ruim 30 euri met prenatal en het wordt via de post verstuurd.
Wij hebben niet DE voetenzak maar een hele gave omslagdoek die Nikki ook lekker warm kan houden, in de trant van de Lodger
wij hebben de quinny buzz besteld in dezelfde kleur papilon. is zo'n beetje de enige wandelwagen die bij ons in de achterbak past, haha! hebben alleen de wandelwagen inzet incl. voetenzak en de in de reiswieg besteld.