Hoe het bedje opdekken met een Aerosleep matras???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annet73, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Wie kan mij dit vertellen???
    In de doos wat de aerosleeper inzit zit helemaal geen beschrijving! Er staat alleen dat het matras met (speciaal aerosleep-) hoeslaken voldoende is.
    Moet ik nog ergens een flanellen doek onder leggen??
    Of een molton??

Ik heb echt geen idee. Ik belde net de Prenatal (waar ik het matras gekocht heb) en die vertelde dat ik om het gewone matras wel een molton kon doen, maar eentje die niet helemaal afsluit (!?!?!?!?!?!).
    Zit daar ook nog verschil in dan?????

Wie heeft er ervaring en kan het mij uitleggen???

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Met de Aerosleep heb je geen moltons etc meer nodig! Heel handig dus. Ik ga zelf wel eerst een hoeslaken om het matras doen (dus onder de Aerosleep). Vind dat wat mooier aangezien de Aerosleep niet helemaal om het matras heen zit.

Kijk ook es op www.aerosleep.com. Bij de FAQ staan handige antwoorden.

3. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Zou het nog een idee zijn om dan een molton over het gewone matras te doen?? (Dus matras onder de aerosleep?).
    Of is dit overbodig?

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Volgens de site van Aerosleep is dat dus totaal overbodig. Aangezien ie dus alles in 1 is. Denk dat het effect dan misschien ook minder is. Maar echt kwaad kunnen zal het denk ik niet hoor. Ik vind het wel handig zo. Als ie vies is hoef ik alleen de Aerosleep in de was te stoppen en klaar is het weer. Verder geen gedoe met zeiltjes en moltons etc

Deel Deze Pagina