Jemig wat heftig zeg . Onvoorstelbaar... Heb je wel mensen waar je op terug kunt vallen? Want jij had het natuurlijk zowieso al zwaar met alles. Ik ben wel echt behoorlijk boos op je vriend. Ik vind dat hij zo wel de makkelijkste weg voor hemzelf heeft gekozen! Heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel!
Jeetje, wat naar. En vreselijk lullig en gemakkelijk om zo voor zichzelf te kiezen en zijn vrouw en kind achter te laten.. Misschien kun je hem die info die je gevonden had laten lezen? Of hem meevragen naar je ha onder het mom van dat er iets is met je kindje? Heel veel sterkte..!
jeetje meid wat heftig allemaal....wil je heel veel sterkte wensen en pas goed op jezelf en je kindje, hoe moeilijk dat soms ook zal zijn.
Hey.. Heel erg bedankt allemaal.. Sorry dat ik weer even niets liet horen maar elke x als ik alles lees hier moet ik huilen.. En ja ik heb wel mensen waar ik op terug kan vallen...maar er kan.natuurlijk.niet steeds iemand mijn.handje vast houden... Maar tja nee ik weet echt niet meer wat ik moet doen... Hij zit daar maar..en.zich vast te vermaken want voor hem was het tenslotte niet zo moeilijk als voor mij..dat is wat hij zei toen.ik niet wou horen dat ie zo.makkelijk.zei.dat mijn.leven gewoon verder gaat zonder hem... Ik weet ook niet wanneer hij nou weer even.komt.. En of ik nou ons huis op moet zeggen en weer naar mn ma toe moet... En.alle financieen en de katten....die kan.ik ook.niet meenemen... En alle spullen... En ik ga ook echt no way alessandro daarheen brengen... Ik ken dat küt gezin niet eens... En k.blihf erbij dat hij iets van een depressie heeft maar hij was zo gemeen tegen.me... En ook niet eens n knuffel ofzo...alsof hij nooit van.me gehouden.heeft... En ik vind het nu ook zo moeilijk met alessandro tuurlijk.hou ik zielsveel van.m...en k.hou alles binnen.overdag enzo... Maar ik weet het niet..hoe ik.het uit moet leggen...alsof ik steeds ff geen tijd heb voor hrm.terwijl.ik.dat wel.heb... Maar ik.verwaarloosd hem.niet hoor! Tot nu toe laat ik.niks merken... Maar damn..ik voel me helemaal verscheurd....
hey allemaal.. ben ik weer.. Ik hoop natuurlijk nog steeds dat het goed komt... maar weet iemand welke dingen je allemaal moet en kunt regelen als je alleenstaande ouder wordt....? en een ander huis met spoed kunt krijgen ofzo.... wat dan ook? liefs Pinkprecious...
ik zou denk ik morgen naar het buro voor rechtshulp gaan en naar de gemeente en woningbouw. overal je licht opsteken over hoe en wat je te wachten staat en wat je kunt doen. veel sterkte meid.
Hee meid, wat een ongelofelijk rot-verhaal! Misschien kun je ook eens lezen bij "alleen en zwanger", daar staan ook veel topics met praktische vragen en tips. Of bij de alleenstaande mama's. Heel veel sterkte met alles.