Meiden ! Ik ga nu net 5 minuten geleden na de wc toe En er zit bruin bloed in me maandverband ik doe plassen en kom ook bruin bloed mee met afvegen Helppp!!!!! Is dit alweer een miskraam Ik ben zo ontzettend verdrietig niet weer he!!! Ik heb op dit moment geen buikpijn! Maar vanmorgen had ik opeens geen pijn meer aan me borsten en toen schrok ik al
Bruin is oud en hoeft dus niks te betekenen. Even in de gaten houden of het rood wordt en er buikpijn komt. Hoelang ben je nu zwanger??
Ik verwacht 6 weken Ik heb dinsdag me eerste echo Nee het is geen rood bloed echt bruin en beetje slijmerig Pff ik voel me zo k*t nu he!
Helaas kan je niks anders doen dan afwachten. Ik duim dat het bij bruin blijft en dat je echo dinsdag helemaal goed is.
Bruin is oud bloed. Kan nog van de innesteling zijn, of gewoon nog even een grote schoonmaak van de baarmoeder zodat deze mooi klaar is voor de verdere ontwikkeling van jullie kindje. Bruin bloed is geen bloed van nu. Als je rood bloed hebt, hoeft dat zelfs nog niks te betekenen, want soms scheurt er gewoon wel eens een vaatje in de goed doorbloede baarmoeder. Rustig aan, blijf ademen, het enige wat je nu kan doen is afwachten. Hoop dat alles gewoon goed gaat!
Maar ik had vaginale schimmel infectie Gisteravond een capsule eitje in gebracht nu ben ik bang dat ik daardoor een miskraam krijg of dat daardoor het bloed nu komt kan dat?
Ik heb ook gebloed bij mijn derde zwangerschap, kwam juist door de schimmelinfectie! En hij springt nu op de trampoline (mijn kind dan he, niet de schimmelinfectie ) Volgens mij kan zo'n eitje geen kwaad. Is juist goed om de infectie te verhelpen. Blijf rustig, je kunt nu toch niks doen. Maar kan me voorstellen dat je nu heel erg in de stress zit, zeker aangezien je 'vriend' je zo behandeld nu.
Wat naar! En spannend! Het hoeft niet mis te zijn. Kan ook goed komen door de infectie. Heb je wel overleg gehad over de medicatie die je gebruikt? Je mag tijdens je zwangerschap namelijk alleen maar Daktarin gyno crème gebruiken. Ik heb al ruim 3 jaar klachten en ook tijdens de zwangerschap extra erg, maar vaginale tabletten zijn op moment not done! Ik zou het echt even overleggen.
Oei.... Ja ik heb vaginale capsule gehad. En toen ik hem gister avond inbracht deed het ook verschikkelijk zeer, me schaamlippen zijn ook helemaal kapot ook van binnen in helemaal opgezet en het brande enorm gister maar ben daarna in slaap gevallen
Ik heb zo'n ei gehad tijdens de zwangerschap van onze dochter en zij wordt in december 3. Wel in overleg gehad met de ha.
Ik heb ook een beetje bruin bloed gehad 2 weken geleden. Al 2 echo's gehad daarna en niks aan de hand
Heb ik ook 2x gehad rond de 6/7 weken. Echo's waren goed. gyn vertelde dat dit vaker gebeurde rond de 6 weken en heeft te maken met het innes telen van het vruchtje.
Huh nu ga ik net na de wc Mischien heel vies onderwerp! Maar het bloed komt van me anus Want ik dep net met een wc papiertje en nu is het vers bloed maar komt echt bij de anus vandaan Iemand die weet wat dit is????