Man citalopram

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wes, 22 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wes

Wes Lid

22 dec 2018
    6
    1
    3
    Man
    Ik als man gebruik sinds kort citalopram en we willen graag zwanger worden. Lees verschillende verhalen op internet over effect. Zijn er hier mensen met ervaring waar de man citalopram gebruikt? Zijn er risico’s bv door impact op sperma kwaliteit of afwijking bij geboorte of is dit verwaarloosbaar?

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik zou dit even navragen bij een pop-poli in het ziekenhuis.

3. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Eén van de bijwerkingen met een potentiële invloed op het zwanger worden is problemen met het krijgen van een erectie en/of ejaculatie. Mijn man heeft dit een keertje gehad (was wel me een ander middel). Hij deed wat ie wou, klaarkomen lukte tot zijn grote frustratie gewoon niet meer. Echt lekker zwanger worden is dat natuurlijk niet, hij viel gewoon uitgeput op mij neer en ik kon de volgende dag niet meer zitten :(

Wes vindt dit leuk.
  4. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Hmmm... mijn man gebruikt het ook maar ondertussen komen er geen kinderen meer bij ( 1 kind) .
    Wel heb ik na lang zoeken op internet een artikel gevonden dat antidepressiva bij de man het dna van het sperma kan aantasten.
    Er is volgens mij haast nog geen onderzoek naar gedaan.
    Maar volgens de meeste berichten kan het weinig kwaad.
    Niet om je bang te maken hoor.
    Hopelijk ben je snel zwanger!

5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Bij mijn weten kan het de zaadlozing vertragen. Of het impact op de kwaliteit heeft zou je in het zh na moeten vragen denk ik.

Deel Deze Pagina