Hallo Chica´s! Even jullie hulp gevraagd. Onze babykamer krijgt een jungle/safari thema met witte meubeltjes. Ik wil dit dus graag combineren met donker groene accessoires (bakjes, lamp, aankleding voor in bed) maar ik kan het nergens vinden ik ben zelf ook niet zo een held in het zelf maken ervan.
Kijk even op Boyslabel - Verzamelsite met de leukste webshops en tips voor ouders met jongens Heeeele leuke dingen!
Die spullen die je zoekt zijn van Stapelgoed. Kijk maar eens op hun website. Ze hebben vaak ook spullen in de uitverkoop. Laatst stopte hier een kinderwinkel en hebben zij (eigenaren van Stapelgoed) daar nog een paar weken spullen van Stapelgoed voor de helft van de prijs verkocht. Misschien kun je hun eens mailen? Succes. Oja, donkergroen met knaloranje is ook erg stoer!
wat goed ik ga gelijk verder met mijn zoektocht! Ik ben volgens mij ontzettend slecht in marktplaats want ik zoek me echt rot maar vind niet echt wat! Bedankt voor de tips
thnx voor de tip. Ik heb ze bij Cottonbaby gemailed en gelijk antwoord terug gehad. Helaas verkopen ze de kleuren legergroen niet meer omdat deze slecht verkocht werd. Ik kies dan ook wel een makkelijke kleur uit zeg :S