Help, herfstmode

Discussie in 'De lounge' gestart door julia80, 19 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Waarom geen skinny?
     
  2. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Google eens op kleding capsule.

    Kort samengevat:
    Je kiest allemaal kledingstukken die onderling te combineren valt. En ik heb wel wat meer kledingstukken dan dat ze aangeven. Maar de basis is wel hetzelfde. Ga voor de kleurcombinatie wat jou goed staat! En waar je ook lekker invoelt. En nog een tip: koop enkel
    kledingstukken, die goed en lekker zitten. De gedachte is: minder items kopen, maar van betere kwaliteit. Maar ze moeten wel gewoon in de wasmachine gewassen kunnen worden (wel zo handig met een baby in huis)
     
    Saartje33 vindt dit leuk.
  3. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    939
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Er wordt gevraagd naar de laatste mode trends. Dat is geen skinny jeans vandaar.
     
  4. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    814
    1.050
    93
    Vrouw
    Thx, ik ga eens kijken, mijn nu wel versleten skinny is ook van only, ik ga daar eens verder kijken.
     
  5. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.216
    751
    113
    home sweet home
    ABOUT you vind ik ideaal. Je vult daar maat in van nu in wat je draagt per merk en dan zie je hoe groot de kans is dat je bepaald artikel past.
     
  6. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    De ene winkel volgt de mode beter dan de andere. Dat iets nieuwe collectie is betekent niet automatisch dat het ook gelijk mode is.

    Voor de rest ben ik het met je eens dat je ook moet kijken of iets je leuk staat en niet blind de mode moet volgen.
     
    Syane vindt dit leuk.
  7. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.459
    10.661
    113
    Bij Norah vind ik dat doordat zij steeds nieuwe collecties hebben ze juist wel erg de mode volgen. En je hebt bij mode natuurlijk verschillende facetten en stromingen en ook nog voor verschillende leeftijden de varianten. Ik reageerde op de post dat ze niet wist waar te beginnen bij de site van Norah en wat in de mode was :)

    Maar idd, niet in alle winkels zijn nieuwe collecties nieuwe mode.
     
  8. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Nou ja dan blijkt wel weer dat dit soort dingen erg persoonlijk zijn. Ik vond de kleding op die site alles behalve modieus een beetje achterhaald allemaal.
     
    Marsepein en Linda86 vinden dit leuk.
  9. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.583
    4.625
    113
    Heb je niemand in je omgeving die er leuk uitziet en jou wil helpen?

    Ga maar een grote zaak in jouw omgeving waar ze meerdere merken verkopen. Dan kan je zien wat jou staat en welke merken bij jou passen. Merken hebben vaak een bepaalde stijl en pasvorm.

    Trek samen met die vriendin een shopdag uit in een grote stad en kijk bij meerdere winkels. Maak thuis al een lijstje van wat jij al hebt en wat je nodig zou hebben. Dus bekijk wat je basis garderobe is (in ieder geval een paar broeken in meerdere kleuren, truien, een vest misschien een leuke rok of jurk). En bekijk dan schoenen (laarzen, witte sneakers, zwarte schoenen etc). Zorg voor basis shirts (zwart/wit/beige etc etc) voor onder een vest of trui.

    Vergeet ook je ondergoed niet. Mooie kleding staat minder met een uitgezakte bh eronder. En wellicht is je maat veranderd na de zwangerschap.

    Zorg dat je kleding hebt die je kunt combineren. Dan kan je meerdere setjes maken.

    Heb je Instagram? Abonneer je dan op merken of winkels die bij jou passen. Vaak laten ze nieuwe combinaties zien waar jij weer inspiratie op kunt doen (vanuit je eigen kast). Lijk bij Le Ballon voor inspiratie. Of bij Only of Shoeby.

    Hou opruiming in je kast en doe kleding weg die niet meer past/je nooit draagt/ of totaal niet meer staat op verwassen is.

    Er modieus uitzien hoeft niet duur te zijn. En kies wat bij jou past (ipv alle trends volgen).
     
    julia80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina