Beenweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mojito07, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mojito07

Mojito07 Lid

19 feb 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Even een vraag over beenweeen.

Gisternacht werd ik wakker met veel pijn in mijn bovenbenen.
    Dit was hetzelfde gevoel wat je hebt als je ongesteld bent.
    Dit kwam geregeld terug en ging weer weg. De hele nacht door.
    Daarbij had ik ook een zeurderige gevoel in mijn onderbuik.
    Op internet lees ik verschillende dingen hierover.
    De 1 zegt dat dit voor ontsluiting kan zorgen en de ander zegt dat dit voorwerk is.
    Wat is de waarheid?
    Ik kon er geen regelmaat in vinden. Maar moet dat met beenweeen?
    Vannacht had ik bijna nergens last van. Het zal dan toch denk ik voorwerk zijn. Kan ik er toch ontsluiting van hebben gekregen?
    Vanmiddag moet ik naar de verloskundige. Heeft het zin om te vragen of ze wil kijken of ik al ontsluiting heb?

Grtn,

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee of het voor ontsluiting zorgt of dat het voorwerk is. Maar ik zou het zeker even bespreken met de verloskundige en kijken wat zij ervan zegt. Als zij zegt dat het voor ontsluiting kan zorgen, dan zou ik (als je dat graag wilt) vragen of het zin heeft dat ze even kijkt of er al iets gebeurd is van binnen. Succes!

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik zou het idd ook vragen! Zeker omdat je al zo ver bent.

Zegt uiteraard nog niks. Ik heb nu 1 cm, maar meer dan dat echt nog niet... Voorwerk wil ook maar niet op gang komen, behalve in het weekend... Heeeeel vreemd :D

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    dat kan, ik zou dus zeker even de vk aangeven hoe en wat, ik denk dat ze wel even gaat toucheren dan. Je bent nu ook 40.1 volgens je banner toch? dan kan het maar zo eens op gang komen ;) succes!

5. Mojito07

Mojito07 Lid

19 feb 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ga het zo navragen. Ik ben benieuwd wat ze zegt of gaat doen.
    De laatste loodjes ben ik stiekem ook wel een beetje zat.
    Dus van mij mag die kleine wel komen..

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik had wel dit soort weeen tijdens mijn bevalling, in combinatie met rugweeen... niet leuk! Zou best het begin kunnen zijn.

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik had rugween, alleen had er geen last van. Enkel een wat zeurderig gevoel in mn onderrug. Bij vk bleek ik 7 cm ontsluiting te hebben en 2 uur later was ik mama!
    Het kan dus ook al het echte werk zijn ;)

8. Mojito07

Mojito07 Lid

19 feb 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Net bij de vk geweest, maar ze heeft er niets mee gedaan.
    Ze heeft mijn omschrijving van de pijn in mijn benen ook niet de naam beenweeen gegeven omdat dat niet veel voorkomt en de pijn moet toch echt in de buik beginnen.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb volgens mij de hele bevalling geen pijn in mijn buik gehad... Of het moet zijn dat de rug en beenweeen zo overheersend waren dat ik dat niet heb opgemerkt ;)

10. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik heb ook geen pijn in mn buik gehad. Ook geen duidelijke (rug)ween. Persween heb ik wel gevoeld :-D

11. Mojito07

Mojito07 Lid

19 feb 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou lekker dan. Is mijn verloskundige dan niet zo kundig? :)
    Ze deed het nu een beetje overkomen alsof ik pijn had in mijn benen en verder niet....

12. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Dat weet ik niet. Weet wel dat mijn vk dit nog nooit mee had gemaakt.. ik ben een uitzondering maar het is dus wel mogelijk..
    al is de kans groter dat het voorwerk oid is hoor..

13. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Mijn vk zei tijdens de bevalling ook dat ik geen weeën had omdat ik geen buikpijn had maar ik had toch echt rug weeën. En ook alleen maar rugweeën, helemaal geen pijn in mijn buik! Ik vind dit erg kort door de bocht van je vk hoor, maar goed, de mijne zei hetzelfde ;)

14. Mojito07

Mojito07 Lid

19 feb 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Stel dat ik alleen beenweeen of rugweeen ga krijgen. Hoe moet ik dan weten of de bevalling is begonnen?

15. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Bij mij zagen ze het op een gegeven moment toch met de apparatuur maar die gaf wel lichte weeen aan terwijl ik verrekte van de pijn door een weeenstorm (die dus ook niet gemeten werd, alleen de pieken tijdens de storm zagen ze). Maar aan mijn reactie zagen ze wel dat het echt was. Ik heb een hele hoge pijngrens en het duurde dus heel lang voor ik pijn aan ging geven.
    Ik denk ook dat het aan de vk en verpleegsters ligt hoor. Sommige zeggen wat mijn vk zei, maar veel anderen zien dat toch echt anders.

16. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Normaal schijn je rug en beenween wel te voelen hoor. Mijn moeder verging van de pijn toen ze alleen rugween had..
    ik snap er nog steeds niets van dat ik er zo weinig van gemerkt heb...

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heeft ze ook niet gevoeld of je al ontsluiting hebt?

18. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    İk heb ook wel eens been weeen hoor.. Maar dat zegt volgens my niks.. İs normaal volgens my..

19. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    ik heb bij mijn eerste ook beenweeen gehad en voelde alleen de persweeën een beetje in mn buik, maar voor de rest ook echt niks in mijn buik, dus ik zou anders gewoon vragen of je toch terug mag komen en dat ze dan als nog kijkt of je al ontsluiting hebt.
    wel raar dat ze zegt dat dat niet bestaat.

Deel Deze Pagina