Eisprong of toch niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by sweetlove80, Apr 14, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Vrijdag 30 maart werd ik midden in de nacht wakker van een steek Scheut in mijn buik. Ik stond op ging naar de toilet en verloor wat rood bruin bloed niet veel hooguit 5 minuten. De hele dag door had ik buikpijn weeenachtig het ging weer weg het kwam terug. Niet links of rechts
    maar echt mijn midden onder buik bij mijn baarmoeder. die dag heb ik seks gehad onbeschermd. nu is het zaterdag Ik zou nu ongeveer ongesteld moeten worden Dit gebeurt nog niet Ik heb een test gedaan van Kruidvat Deze is negatief Ik heb zelf erg last van pmdd dit is pms maar dan met geestelijke klachten . Echter heb ik deze klachten nu al ruim anderhalve week niet normaal altijd voor mijn menstruatie. Ik voel me gewoon echt heel goed Ik vraag me nu echt af was het wel mijn eisprong?

2. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Gebruik je anticonceptie? Anders misschien verstandiger om een zwangerschapstest te doen?

3. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland

Ik gebruik geen anticonceptie, Ik heb vandaag een test van Kruidvat gedaan de 2v5 maar negatief.

4. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Ik heb zelf niet zozeer negatieve ervaringen met kv2v5 maar ze raden momenteel hier op het forum de predictor meer aan vanwege valse streepjes op de kV, maar ook de lichte streepjes (die had ik ook overigens) op de kV.
    Mocht je test negatief blijven en je buikpijn niet weg trekken dan zou ik even contact opnemen met de huisarts wat het kan zijn. Er staat mij bij dat ze sowieso altijd aangeven dat je bij tussentijdse bloedingen contact op moet nemen, of dit in ieder geval geadviseerd wordt. En ik denk dat je huisarts je lijf beter zal ‘kennen’ dan een forumlid ;)

5. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Nee had maar 1 dag buikpijn de 30e en 5 minuten bloedverlies. Heb in december nog een uitstrijkje en grondige echo gehad.

Share This Page