Help, herpes!?

Discussion in 'De lounge' started by Destinyx, May 8, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Destinyx

Destinyx Lid

Mar 28, 2019
    21
    2
    3
    Female
    Hoi mama's,

Ik weet niet in welke categorie ik dit kan plaatsen, dus doe ik dat hier.

Om maar direct met het probleem te beginnen...
    Mijn vriend heeft om de zoveel tijd last van een koortslip. Dit komt niet heel vaak voor.
    Vorige week had hij er ook last van, het was toen maar een korstje dat het dus aan het 'helen' is.
    Hij had het al ongeveer 5 dagen op donderdag.
    Op donderdag zijn wij dus bezig geweest en heeft hij mij dus beneden bevredigd met zijn mond..

Op zondag besefte ik dat er iets niet goed zat. Het deed pijn met plassen en ik heb een paar wondjes.
    Ik ben naar de huisarts geweest en heb tabletjes gekregen voor 5 dagen.
    Nou ben ik al ervan op de hoogte dat ik het levenslang zal hebben.
    Mijn vraag is hoe dit werkt mocht ik nog een keer zwanger worden. Ik las dat het een probleem is wanneer je in je zwangerschap voor het eerst besmet wordt, maar ik ben niet zwanger op het moment en dit is al de eerste besmetting.
    Ik heb helaas niet al mijn vragen kunnen stellen bij de huisarts omdat mijn zoontje een beetje ongeduldig was..

Zijn er mensen hier met ervaringen die mij gerust kunnen stellen? Of mensen die deze virus zelf hebben?

xxx :(

2. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Ik ben het ook opgelopen door mijn huidige man, 10 jaar geleden. Laatste uitbraak was voor de zwangerschap van de oudste, nu zn 6,5 jaar terug.

Helaas zijn er ook mensen die maandelijks last hebben.

3. Suuster

Suuster Fanatiek lid

Jan 6, 2019
    1,206
    998
    113
    Female
    Docent
    Zeeland
    Same here.. cadeautje van mijn ex
    Ik heb er de laatste maanden geen last meer van gehad. Maar het komt vaak op als ik ziek ben of slechte afweer heb..