Hoera, onze zoon Tycho krijgt een broertje! Superblij zijn we op zoek gegaan naar een naam die we beiden leuk vinden... en nu hebben we er twee en nu kunnen we niet zo goed kiezen! We willen een korte en stoere naam. We twijfelen tussen: Tycho en Levi Tycho en Jesse kanntekening: 1. Net als met de naam Tycho, kennen we geen enkele Jesse, maar wel een Levi. Geen vrienden of familie, maar wel kennissen. 2. Levi vond ik tijdens de zwangerschap van Tycho al mooi, maar ik ging twijfelen. Waar mijn man Levi al die tijd niet leuk vond, stelde hij de naam nu toch voor. Ik kwam met Jesse. Hij vindt ze allebei leuk en ik twijfel. 3. Onze initialen: Papa J.A.S. Mama T.E.S. En Tycho T.M.S. ik lees het graag!
Jesse! Dan heeft Tycho de eerste letter hetzelfde als jou en Jesse dezelfde als papa J (Letter geen A/E/M) S
Ja verbasteringen vind ik prima, mijn kinderen hebben beiden namen die je in de bijbel vindt haha. En zo zijn heel veel namen te herleiden naar namen uit de bijbel.
Los zijn zowel Levi als Jesse mijn soort namen niet. Levi te bijbels en hoor ik te vaak en Jesse te saai/13 in een dozijn (voor mij dan hè). Maar ik zou zéker voor Levi gaan. Vindt het leuk dat de i-klank in zowel Tycho als Levi hoorbaar is. Die ene Levi van kennissen zou niet uit moeten maken voor jullie keuze. Team Levi dus.