Nog niet zwanger helaas Maar wel al stiekem aan het fantaseren over namen Wat vinden jullie van de meisjesnaam Mila Of Nova En de jongensnaam Vince /Vinz of Lucas
Mila en Nova stonden hier beide hoog op het lijstje, dus daar kan ik niet tussen kiezen. Wel hoor je Mila tegenwoordig heel vaak, dus zou ik daarom voor Nova gaan. Van de jongensnamen absoluut Vince/Vinz. Lucas vind ik een naam die geweest is, maar dat is mijn mening..
Mila en Nova vind ik allebei wel leuk. Lucas en Vince zijn prima namen, hou zelf alleen niet van dat geknutselde dus zou nooit voor Vinz kiezen.
Mila & Vince zo heten onze buurkinderen (broer&zus) Lucas is het beste vriendje van onze zoon En Nova was de 2e naam geweest van onze zoon als ie een meisje was geweest Mila wordt echt eindeloos vaak gegeven en ondanks dat ik dat normaliter dodelijk saai vind, vind ik Mila tijdloos. Nova vonden wij dus ooit mooi, maar ook deze naam zien we sinds de geboorte van onze zoon ineens overal (daarvoor nooit) en daardoor ben ik er helaas op uitgekeken. Vince is persoonlijk echt mijn smaak niet en Vinz te geknutseld. Ook hier ken ik best een aantal jonge kindjes die zo heten. Lucas idem dito qua dat je die ook weer vaak hoort, maar blijft klassiek tijdloos. Als ik dus moet kiezen uit Mila& Nova en Vince/Vinz& Lucas zou ik gaan voor Mila& Lucas. Alle 4 de namen worden vaak gegeven, maar deze twee blijven tijdloos mooi. Vince en Nova meer een naam van de laatste jaren.
Vince! Hoewel ik Lucas ook leuk vind. Maar die hoor je wel heeeeeel veel. De meidennamen zijn niet mijn smaak, maar als ik moet kiezen ga ik voor Nova.
Mila en Nova beide leuk maar komen zoveel voor tegenwoordig.. Daar zou ik zelf niet voor gaan. Ik vind Vince niet zo leuk, Lucas wel heel erg!