Blèèèh, vind er niks aan, die Moodswings:x Het klinkt zo "sierlijk" maar ik kan er niks mee. Mijn Moods "swingen" zo om de anderste dag; de ene dag voel ik me op en top zwanger, wil ik vanalles kopen, zit ik continu te surfen op babyspulletjes etc. en ben ik zo trots op mijn buik. En de volgende dag word ik wakker en ben ik ineens weer alle vertrouwen in mijn lichaam kwijt, geloof ik nergens meer in, meen ik geen buikje meer te kunnen zien, voel ik me klote etc. Nou, vandaag is dus weer zo'n dag.... En we moeten nog anderhalve week tot de volgende echo, pffffffffffff.... Nerve-wrecking, of hoe noemen ze dat??? Waar ik wél blij om ben, is dat die moodswings zich voornamelijk in en om mij afspelen, het slaat gelukkig niet over op onze relatie of zo. We maken gelukkig al nooit ruzie en ik moet er nu al helemaal niet aan denken, ... Hoe zit dat bij jullie met het humeur? Vrij cinstant, of ook afwisselend, zit er een bepaalde "trend" in?
Hoihoi, Bij mij wisselt het heel erg. Nu zelfs nog! Hele weekend al een beetje mwah en niet zo gezellig terwijl ik vorig weekend helemaal liep te stuiteren en lekker in de weer was voor de kleine. Als je straks die echo hebt gehad heb je toch weer wat meer bevestiging etc, hoop dat dat scheelt voor je.
Pff.. hier ook last van moodswings hoor.. Ik ben nu 24 weken zwanger, tot 20 weken voelde ik me gewoon moe en gesloopt, daarna 2 weken op en top, ik had overal zin in, en de afgelopen twee weken verschilt het weer per dag.. vandaag weer zo\'n dag dat ik helemaal nergens zin in heb.. niet in werken, niet in thuis zijn, moe, slecht slapen, ik maak me zorgen over alles.. Bah. Je bent dus niet de enige.. Ik kan me helemaal ergeren aan uitspraken van mensen als \'ooh zwanger zijn IS zoooo heerlijk, ik zou altijd wel zwanger willen zijn!\' (daar erger ik me dan vooral aan op slechte dagen, op goede dagen vind ik het allemaal ook erg fijn )
Ja, haha, het is wat met ons... Allemaal willen we dolgraag mamam worden, en als het dan eenmaal zover is..... Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat dit een "fase" is en dat er vast nog veel momenten komen om te genieten. Al geloof ik daar op dit moment natuurlijk zelf helemaal niks van, maar ja.... Rare jongen, die de vrouw heeft geschapen.... Had wel wat minder complex gemogen wat mij betreft...
heel herkenbaar.. ik had het niet alleen per dag wisselend, maar soms zelfs per uur! helaas is er weinig wat je er echt aan kunt doen (tenminste mij hielp niets) gewoon doen waar jij behoefte aan hebt, heb je behoefte om lang op bed te liggen (en de mogelijkheid is er) gewoon lekker doen! etc.