Meiden, willen jullie eens naar mijn tempkaartje kijken? Ik dacht op dag 18 pas mijn ei te krijgen, gezien de twee vorige cyclussen. Maar...ik had op 12-12 en 13-12 de duidelijkste ovutesten....nu vandaag zijn de lijntjes bjina niet meer te zien. Ben bang dat die twee dus echt de duidelijkste waren.... ik weet dat je dan 24-48 uur voor de eisprong zit, maar hebben wij dan wel goed geklust? Of is het goed om vanavond nog een keer te klussen? Mjin temp klopt volgens mij voor geen meter met mijn ovulatietesten, aangezien hij nog steeds laag is. Als hij morgen eventueel omhoog zou gaan, zou de ovutesten en de temp dan met elkaar kloppen? Help aub....
je temp gaat pas omhoog na eisprong.. gisteren posi test.. dan is ei dus vandaag of morgen en dan moet temp dus omhoog gaan vanavond klussen kan zeker geen kwaad
Als je temp morgen omhoog gaat geeft hij waarschijnlijk vandaag een eisprong aan. Dan klopt het wel met de testen. Ik heb dat ook zo op mijn kaartje.
hoi berbel, jij hebt je eisprong ook in '2 keer' gehad he. De eerste dag niet direct omhoog, maar met de dag daarna heeft ff waarschijnlijk een kruis gezet. Toch? Bij mij hetzelfde geval. ik had vanaochtend nog maar 37.0, mijn basis temp. Gisteren 36.8. Heb wel proef ingevuld morgen en overmorgen 37.1, dan gaat ff een kruis invullen. Dus als ik het goed begrijp, mag de temp ook in stapjes omhoog gaan?
Inderdaad in 2 stappen en de 2e dag na de positieve ovutest. Als je temp maar omhoog gaat (en blijft), nu duimen en wachten............
Blijf maar duimen! Ben bang dat ie morgen weer lager is........die termometer van mij is een raar ding: ik meet altijd 3 keer s ochtends, soms is ie 37,1 dan 36.9 en dan weer 37.0. Nou ja, dan meet ik ook nog maar een vierde keer. Wat er dan twee keer uitkomt, noteer ik maar. Het blijft vreemd hoor.....ik hoop dat ie morgen 37.2 of 37.3 zeg, maar 37,1 heb ik sowieso nodig (al ingetikt bij ff, dan krijg ik een kruis.........) Duim voor me?
hey loe, ik denk dat je gister je ei hebt gehad. Toen had je ook een dipje in je temp. Heb ik ook vandaag. Waarschijnlijk gaat je temp morgen weer omhoog
whoeeeeeeee kweb (haha ik schreef kwab.......sorry) wij lopen echt gelijk op! spannend he. Ik ben alleen zo bang dat mijn temp morgen niet hoger is.......niet hoog genoeg voor een kruis. Dat had ik namelijk vorige maand ook......ik hoop dat ik er deze maand wel eentje krijg! We hebben hard ons best gedaan (zie FF) Ik ga die foto's van mijn ovulatietesten nog eens proberen hierop te zetten. maar ik heb ook nog steeds moeite met het verkleinen enzo. Joh, ik doe er wel een half uur over om het erop te zetten! Ben geloof ik niet de handigste hierin ; Kweb, ga ook hopen voor jou morgen.
Whooooooooeeeeeeeeeeeeeee, hij doet t hoor! Willen jullie even kijken in mijn album, daar heb ik mijn ovulatietesten gezet. Ik hoop dat het duidelijk genoeg is, scherper krijg ik het niet........