heey , zijn er toevallig hier dames die een topmark buggy hebben?? ik heb er 1 via marktplaats aangeschaft was helemaal geod,ik zet de jongste erin, en hup hij valt uit elkaar, nu heeft mijn vriend hem zo goed als gemaakt, maar hij zit niet zoals hij hoort,het veertje zit er niet tussen en nu weet me vriend niet meer hoe het moet haha maar hebben er meer dames hier last van?? dat de buggy snel uit elkaar valt?
Ik heb eerlijk gezegt geen idee, want wij hebben hem niet. Maar je zou ook naar een winkel kunnen gaan waar ze ze verkopen. Het merk topmark wordt bij onderandere de babydump verkocht, dus misschien kunnen ze je daar helpen. Vaak kunnen zij namelijk ook wel aan de onderdelen komen die je mist.
Ik zou niet te veel vertrouwen meer in de buggy leggen en misschien even kijken voor een andere. Denk ook niet dat het mee zal vallen om nog aan andere onderdelen te komen als je hem weer zelf in elkaar geknutseld hebt. Geloof ook niet dat een babywinkel staat te springen om een 2e handsmarktplaats buggy op te kalefateren. Denk dat ze liever hadden gehad dat je voor een buggy bij hun was gekomen.