Nog een iphone vraagje Mijn iphone denkt dat ik in canada zit ondanks dat ik hem op nederland heb gezet. Als ik nu een app wil downloaden moet ik mijn adres invullen maar dat kan niet want ik hij wil perse een canadees adres... Iemand tips?
Heb je wel een NL iTunes account/Apple ID? Sommige pakken namelijk bijv een Amerikaans iTunes account zodat ze andere apps kunnen downloaden als in de NL app store Is de rest van je iPhone allemaal in het Nederlands behalve de app store?
alles is engels. Maar ik heb nu mijn apple id verwijderd en een andere toegevoegd en nu doet hij het wel... nog een vraagje.. als ik een foto wil maken van een lichte omgeving dan komt er een soort wit licht waardoor mijn foto helemaal wit overbelicht raakt?
Bedoel je dat de flitser dan aangaat? Die kun je ook aan en uit zetten Wist je trouwens ook dat je een soort printscreen kan maken op de iPhone door de aan/uitknop + homebutton tegelijk ingedrukt te houden? Bijv als je een pagina bekijkt en die op wil slaan, druk je die 2 knoppen tegelijk in en bewaart hij ze bij je filmrol bij de foto's