GRRRR dag om snel te vergeten

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

grrrr ik ben echt supersjago.

werkelijk alles zit tegenvandaag! alles valt. loopt in de soep. tijd tekort. mensen die aan me kop zeuren. dingen die al eeuwig gedaan hadden moeten worden die er nog steeds liggen. een rotzooi in huis.
    honger en manlief nog niet thuis.
    hoe meer ik hier nu opschrijf des te meer moet ik eigenlijk al weer een beetje glimlachen.

volgens mij help hier vanavond alleen een grote bak paprika chips tegen!

wie vrolijkt mij verder op! :D

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou een lekker stuk chocolade nemen na je frietjes ;) Hoef je ook niet meer te koken.

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Nou, welcome to my world! Ik kreeg vandaag de hele dag alleen maar gezeik en nog eens gezeik. Ik was het helemaal zat en na een flinke huilbui ben ik nu wat rustiger. Ik heb net gekookt voor Sem en mij, maar echte trek had ik niet en de helft is in de vuilnisbak beland. Ik ga straks ook lekker aan de geribbelde chips :evil: .

4. henkie24

hmmm :( mijn zuurkool staat al op. :cry: ja die gedachte had ik net ook al. om een lekker frietje te gaan halen. maar ja zonde van die zuurkool he? ;)

5. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Hier ook aan de chocola door pest humeur.
    Was al n beetje chaggie...tijd van de maand, kindje die zeurderig was om niks, hond die steeds blaft om niks..en dan begint vriendjelief ook nog eens "grappig" te doen...Aaargh :rolleyes: :)

Naja , kindje in bed, hond in de mand, vriendje sporten en ik aan de chocola, alles komt altijd goed :)

6. henkie24

ja het gaat nu wel weer. net mijn gal flink gespuugd tegen vriend. die heeft me lekker uit laten razen en me even helemaal gelijk gegeven in alles! ( slimme vent) en na een flinke prak zuurkoolstamp met rookworst moet ik zeggen dat het weer beter gaat! maarre die chips blijft nog staan hoor! :D

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Maar zuurkoolstamp smaakt opgepiept toch altijd beter?
    Ik had voor de friet gegaan hoor!
    Alhoewel...zuurkoolstamp is mn lievelings stamp (en al eeuwen niet gegeten omdat mn man t niet lust...en ik nu borstvoeding geef...ook nog...kool is niet zo handig dan) dus misschien had ik toch die stamp gegeten dan...hmm...

Deel Deze Pagina