Deze vraag zal vast al vaker gesteld zijn, maar ik kon een andere topic hierover niet echt vinden, dus dan nog maar een keer: Vanaf welke week begon jullie buik te groeien? Ik ben zo benieuwd hoe dat voelt en eruit ziet/gaat zien. Dat groeien gaat natuurlijk geleidelijk en ene dag denk ik dat er iets begint te bollen, maar andere dag valt dat weer mee.
Ik kon ook echt niet wachten tot ik eindelijk eens een mooie ronde buik kreeg Nu 27 weken had met 20 weken een aardig klein buikje en sindsdien is het een beetje opgeschoten - hoor wel is dat ik een flinke pens heb al maar naar mijn idee valt het echt nog mee
Ik heb nu al een aardig buikje haha. Maar het is ook nummer 2. Bij de eerste moest ik nu pas overgaan op positiebroeken.
Rond 17 weken positiebroeken gaan dragen omdat m'n eigen broeken niet bepaald comfortabel meer zaten. Rond die tijd begon m'n buikje ook een beetje te komen. Nu rond 20 weken zie je echt dat ik zwanger ben
Bij mijn dochter kreeg ik met 12w mijn broek niet meer dicht, maar echt een zichtbare buik kwam wat later. Nu kreeg ik met 8w al geen gewone broek meer dicht en heb ik nu ook al best een zwanger buikje. Gaat echt rap!
Vanaf ongeveer 13 weken begon je het echt te zien. Ik ben slank en dan valt zo'n bolletje snel op sindsdien ook zwangerschapsbroeken aan, omdat die een stuk lekkerder zitten dan mijn gewone broeken!
Ik draag nog steeds mijn eigen kleding en dit is mijn tweede kindje. Er is nu wel iets van een buikje te zien, maar niet echt wat mensen van een buik van 25 week verwachten Bij de eerste had ik ook heel laat pas een buik. Denk dat het rond 30 weken een BUIK genoemd kon worden ipv een buikje
Bij week 6, maar dit is mijn tweede. Bij de eerste werd het een klein beetje zichtbaar vanaf volgens mij week 14
bij 5 weken maar is wel nr3, kreeg 2weken terug al te horen dat ik al over de helft was :O was toen net 12 weken. Bij de eerste met een week of 17 dat buikje zichtbaar werd?
Ik ben nu 15.5 week. Kan al mn gewone kleding nog aan. Wel savonds meer een buikje weet niet hoe dat kan!!
Vanaf een week of 25 kon ik echt zien dat ik zwanger was. Vanaf een week of 30 viel het vreemden of klanten ook op. En vanaf de uitgerekende datum ging ik ontploffen, ook qua vocht etc.
Hier met 13 weken al goed zichtbaar en het gaat heel erg snel nu. Heb echt een grote buik voor mijn 26 weken.
Vanaf ongeveer 15 weken begon je wat te zien, vanaf toen positiebroeken aan gedaan. Mijn normale broeken zaten toen echt niet lekker meer. Nu (met 17 weken) valt het heel er op. Ik word nu echt aangesproken. Ik ben wel 1.54, dus zal wel eerder te zien zijn met mijn lengte
Bij mij begint het nu zichtbaarder te worden (alhoewel dat vind ik zelf dan mijn man vind het wel meevallen) ik pas wel mijn eigen kleding nog gewoon.
Met N. begon je het bij 20 weken een beetje te zien en rond de 25 weken kreeg ik echt een buikje. Nu zie je nog niets.