Pffff, word knettergek van mezelf!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Calimer, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimer

Calimer Niet meer actief

Hey meiden,

Hoe houden jullie dit toch vol??
    Ik zit op het wachtbankje en wordt echt knettergek van mezelf.
    Ben ik zwanger? Neen dat kan niet! Ik zal nooit zwanger zijn, ...
    Maar tiens, mijn tepels doen al pijn sinds mijn eisprong, wat normaal afneemt na de eisprong, maar nu dus niet. Maar nee, het zal wel niet, het kan niet dat ik uberhaupt ooit zwanger zal zijn, ...

Dit zijn gedachten die continu in mijn hoofd omgaan en ik word er gek van!!

Wat doen jullie om wat rust te vinden?

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    ZP-'en en daarna testen :D In de tussentijd ervan uitgaan dat het toch niet raak is en de kwaaltjes door die gekke hormoonhuishouding komen..

kan het alleen maar meevallen!.. hier dan ook nog zon test-tick .. en dan zul je zien, na vele nega testen ver voor nod, ineens een inimini streepje.. op 10 dpo...

kan jou ook zomaar gebeuren.. have faith! :)

3. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snap helemaal wat je bedoeld. Het lijkt net of het nooit gebeurd.. In welke ronde zit je?
    Wat bij mij hielp is geen testen meer kopen en doen alsof ik nog aan de pil ben. Alsof er niets kan gebeuren. Maar het is heel lastig hoor! Vorige maand kon ik t weer niet laten enheb toch getest! Wat wel zo is ik let hierdoor niet meer op elk klein detail. Want het vrouwenlichaam is zo onvoorspelbaar!!

Succes!!

4. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Ik heb inderdaad al na vier maanden geen testen meer gekocht. Ik wachtte gewoon tot ik het werd. Veel afleiding zoeken en zorg dat je zoveel mogelijk leuke dingen hebt om naar uit te kijken. Zo van: nou, als ik dan ongesteld wordt, dan ga ik in ieder geval...of dan koop ik... Op die manier. Ik denk dat niemand eraan ontkomt om de dagen voor je NOD extra alert te zijn op alle kenmerken/symptomen. Ik had dat in ieder geval wel steeds. Maar dan wel héél erg relativeren: oh nee, dit had ik de vorige keer ook. Geen signaal. En ineens: twee streepjes!

Het is ook echt slopend hoor, maar je vindt je weg er echt wel in!

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina