Hallo. Willen jullie misschien met mij meekijkeb. Ik heb nu 2 testen gedaan. Gisteren een en vanmorgen vroeg. Ik ben al bijna een halfjaar van de pil af en bijna een week overtijd. Ik heb de testen van de etos gedaan en zie 2 blauwe lichte lijntjes.zien jullie die ook? Of zijn dit droog door lijntjes? Ik zit er een klein beetje doorheen. Groetjes, Charlie
Ik zie wat je bedoelt, maar weet je zeker dat je een week overtijd bent? Want dan vind ik hem echt te licht. Ben je altijd regelmatig ongesteld?
Sorry ik zie niks... Kan aan het scherm hier liggen, maar ik zou over een paar dagen nog eens testen... Het kan trouwens heel goed dat, ook al is je cyclus normaal heel regelmatig, je ei nu een keer laat is geweest. Dan zou je ook pas later positief kunnen testen...
wel altijd 8 dagen circulatie. Kreeg de streep moeilijk op de foto.mijn vriend ziet hem wel op de foto. Heb vandaag urine test bij de dokter gebracht er zaten witte bloedcellen hebben heeft het daar ook mee te maken? Groetjes Charlie
hij is heel licht, bij week overtijd zou die toch wat duidelijker moeten zijn.. 2 dagen achter elkaar testen heeft geen nut! probeer het overmorgen nog eens, met een kruidvat of action test. die hebben het minste hcg nodig succes
Zie geen positieve test eigenlijk...alleen een dun streepje maar dat is geen positief streepje zeg maar. Bedoel je met 8 dagen dat je cyclus wel eens 8 dagen langer duurt? Dan verklaart dat ook het "overtijd" zijn toch.
Mijn cyclus is altijd 28 dagen. 1 keer is die ook 30 dagen geweest als dat zo is zou ik nu 2 dagen over tijd zijn. Bij 28 dagen dan 4 dagen. Zou dan het steepje wel kloppen dat lichtjes is. Heb vandaag ook urine weg gebracht naar de dokter.daar zitten witte bloed lichaam pjes in.zou dat er ook mee te maken kunnen hebben.?
Ik zou eens een kruidvat testje doen. Hier zie ik niks op... Witte bloedlichaampjes hebben denk ik niks met een zwschap te makem
Ik zie helaas ook niks.. En als je overtijd bent had je toch wel een duidelijk tweede streepje moeten hebben denk ik.. Bij mij zag je ze echt al duidelijk 3-4 dagen voor nod
Ik zie m duidelijk hierop! Ik heb wel eens gehoord dat een zw schap test reageerde op een blaas ontsteking dus zou even een slag om de arm houden!
Ik zag zowel een blauwe als een roze streep. Bij mij was en na een week overtijd ook zo'n lichte streep hoor, dus ik zou zeggen: gefeliciteerd!