Als hcg niet in je urine zit (thuistest) dan zit het toch ook niet in je bloed als je al denkt geruime tijd zwanger te zijn. Volgens mij geeft een echo meer beeld op de situatie dan een bloedtest op hcg hormoon
Bedankt dames! Ik ga er maar uit van niet dan valt het altijd mee haha. En wat betreft de bandenpijn, weet zeker dat ik het me niet inbeeld. Was totaal niet bezig met zwanger zijn totdat ik dat trekkende/tintelende gevoel ineens kreeg en nog hevig ook en aan beide kanten van mijn onderbuik voel ik steeds van die steekjes en ik ben al eerder zwanger geweest dus ik weet hoe dat voelt.. En het houd al een week aan, als ik niet zwanger ben vind ik het echt raar en vraag ik me echt af wat het dan kan zijn...
Wel spannend hoor! Bandenpijn kan echt zeker weten wel zo vroeg. En het is idd erg vervelend! Hopelijk klopt je gevoel en is die bandenpijn niet voor niets.
Nou heb gebeld, test is negatief dus ben niet zwanger. Vind het nog steeds raar want heb nog steeds dezelfde klachten als toen ik zwanger was van mijn zoontje en ook dat trekkerige/stekende gevoel van de banden en mijn borsten die op ontploffen staan. Maar het kan zijn dat mijn hormoonhuishouding in de war is en daarom die klachten heb. Moet het in de gaten houden.
he balen.. misschien deze maand wat ovu testen gebruiken? Merk namelijk dat je het toch wel jammer vindt..
Ja ik had er wel op gerekend dat het negatief zou zijn maar had het stiekem wel leuk gevonden. Het is vooral dat ik het echt raar vind, was er totaal niet mee bezig, ineens heb ik van die idiote klachten... Ik kijk het ff aan en als het aanhoud ga ik naar de dokter want ben dan heel benieuwd wat het kan zijn.
ow meid wat jammer! inderdaad kijk het eventjes aan. ik heb ooit weleens gezelzen over mensen die zowel negatieve testen hebben en zelf negatieve bloedtesten en toch echt zwanger waren.. maarja dat is natuurlijk wel zeldzaam. maar zeg nooit nooit. je kan altijd een echotje laten maken om uit sluiten en voor jezelf wat rust.
He jammer Anousje. PCO kan je lichaam echt in de maling nemen hoor, ik ken er alles van. Even in de gaten houden, een extra controle bij de ha kan altijd nog.
Ja echt raar, maar heb nu in ieder geval zekerheid en weet nu dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houd . Vind het ook weer niet zo erg, heb geen haast.
Bandenpijn kan je echt al in het begin van de zwangerschap hebben hoor! Wanneer heb je last van bandenpijn? Je kunt je hele zwangerschap last hebben van bandenpijn. Sommige vrouwen hebben er vooral in het begin last van. Anderen hebben veel bandenpijn in de laatste maanden, als hun buik steeds zwaarder wordt. Het is in dit geval misschien niet zo geweest maar ik heb er twee keer positief om getest! Jammer anousje, nu idd zekerheid.. Op naar de volgende ronde!