Dochter 3 jaar word sochtends wakker van zoon 1 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door happymama, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

Hallo ,
    Mijn dochter van 3 sliep voor onze. Zoon er was altijd heel erg goed , van 7 tot 9 , heerlijk !!!

Sinds hij geboren is is ze vroeg wakker .
    Mijn zoon is altijd rond half 7 7u wakker . Meestal begint hij snel te mopperen en huizen omdat hij er gelijk uit wil.
    Mijn dochter word daar wakker van en komt er dan ook uit .
    Daarna blijven we nog met z'n alle een uurtje op ons bed liggen ! Lekker knuffelen en tv kijken . Is ook wel gezellig maar dat uit slapen tot half 9 9 u vond ik ook wel fijn .
    Miss iemand een idee hoe we dit kunnen fixen

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Niet denk ik... accepteer het! Wie weet komt er wel weer een fase dat je jongste langer gaat slapen.
    Hier een tijdje beide om 6 uur wakker gehad. Inmiddels slapen ze weer iets langer.

3. happymama

happymama Niet meer actief

Ben er wel aan gewend na 1 jaar , maar dacht Miss kan ik iets doen dat me dochter niet zo snel wakker word .
    M'n zoontje blijft mopperen totdat hij een pap fles krijgt , hij heeft gewoon mega honger als ie wakker word

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

De deuren dicht houden zodat het geluid niet zo doorklinkt, verder kun je er niets aan doen. Mijn oudste slaapt wel door het gehuil van de jongste heen 's nachts maar als het tegen de ochtend is wordt ze er wel wakker van omdat ze dan ook al redelijk uitgeslapen is. Maar meestal is het hier de oudste die het eerst wakker wordt.

Deel Deze Pagina