Samen met mijn dochter heb ik een bakje gemaakt met briefjes er in. Nu het vakantie is mag ze elke dag een briefje pakken en wat er op staat gaan we doen. Zo hebben we vandaag de verjaardag van beer gevierd . Compleet met speelgoedtaart, slinger, balonnen en een echt cadeau. Het was heel leuk! Het cadeau was het spel boomgaard, ook een aanrader vanaf 3 jaar. Andere dingen die we gaan doen zijn: - schaatsen - koekhuisje maken - broodjes bakken - knutselen - etc Wat doen jullie allemaal in de vakantie?
shoppen verjaardag knutselen met papa dan naar de markt en daarna met trein maar mijn werk mij ophalen zwemmen ballorig
Hier was het vandaag 'j' (oudste zoon zijn naam) 'dag' We hebben met z'n 3tjes geschaatst, gegeten en filmpje gekeken. Ook filmpjes van zijn baby tijd. Heerlijke extra aandacht wat er nogal inschiet met 2 kleintjes.
Behalve kerst en oud en nieuw vieren gaan we morgen naar de film. Verder geniet ze van de quality time die ze met papa en mama heeft doordat we nu hele dagen thuis zijn ipv werken. Ik vind je idee wel leuk.
Leuk idee! Wij zijn vandaag ook al gaan schaatsen En vanmorgen zwemmen (ze zit op peuterzwemmen). Ws gaan we volgende week nog naar t wintercircus en misschien nog wel een keertje schaatsen, want ze vond t erg leuk. Naar de bios is ook wel een optie (bengeltjes van K3?) en een dagje naar de binnenspeeltuin.. Als t weer t toe laat misschien nog eens naar de dierentuin, hebben een abo. Verder uiteraard knutselen en misschien nog wat bakken voor oud&nieuw. We komen de tijd wel door
ja leuk idee.. alleen hier nu geen vakantie.. maar we doen regelmatig leuke dingen. Er op uit om in plassen te stampen, eendjes voeren, wandelen met de hond in het bos, koekjes bakken samen knutselen. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo heel erg van het entertainen ben vind het ook wel lekker als ik een dagje gewoon mijn huishouden kan doen en zij lekker speelt zonder dat ik haar moet vermaken. Vind dat eigenlijk voor haar ook wel goed dat ze leert om zichzelf te vermaken. Ga echt geen heel weekprogramma bedenken. Natuurlijk doen we ook wel leuke dingen, maar echt niet de hele tijd.
Mamavanmeisje, wat super gezellig! Hier is het tot nu toe ; * Knutselen * Indoor speeltuin (al een aantal keer, want hij vind het ontzettend leuk). * Winkelen (mocht hij een nieuw speeltje uitkiezen) * Filmpje kijken samen op de bank, kan hij ook ontzettend van genieten. Morgen gaan we met zn drietjes naar een pannenkoekenhuis! En hij gaat volgende week uit logeren naar opa en oma, heeft zn koffertje al ingepakt haha. En voor de rest komt het wel goed, we hebben elke dag wel wat te verzinnen om te doen in de vakantie.
Grappig bij mij waren vroeger bij mijn zoon zijn knuffel ook wel eens jarig. Taart slingers ect cadeautje er bij en nu met dochter lief doe ik het zelfde ze speelt graag verjaardag je spelen. Gelukkig is ze bijna echt jarig nog zes weken haha. Bedankt trouwens weer voor het idee. Ga denk morgen mijn dochter haar knuffel jarig maken dat hebben we nog niet echt gedaan. Bumba woord drie zo iets haha hoedjes maak ik bijna elke week wel met haar is onze hobby geworden. Snap het is warrig me verhaal maar het komt er op neer leuk idee.
Bedankt allemaal! Kris8; ik ben een beetje jaloers. Ik doe ontzettend mijn best om haar zelf te laten spelen maar helaas denkt mijn dochter daar anders over... Jullie doen ook allemaal leuke dingen! Drukke dingen zoals het zwembad vermijd ik liever in de vakantie. Mijn dochter houd niet van drukte vandaar. Vandaag had ik een heerlijk rustig dagje zonder mijn dochter. En weet je wat ze morgen wil doen? Vilten! Net als mama
Dat is een leuk idee!!! Dat ga ik hier zeker ook invoeren. Zullen de kids geweldig vinden. Man en ik lagen net al een beetje te bedenken wat we morgen met ze konden doen. Ze zijn beiden ziekjes dus echt buiten spelen is geen optie. (zoon met oorontsteking hoesten en flink verkouden en dochter ook aardig aan de snot)
Bedankt voor het leuke idee! Vandaag is Dikkie dik jarig! Voor de rest gaan we nog een dagje met de trein en als ze niet meer ziek zijn zwemmen en naar het dierenpark!
Onze vakantie staat in het teken van eten maken want Simone eet niet zo goed. We hebben al pizza gemaakt, gisteren heb ik met haar in de woonkamer gepicknickt, ze heeft al een paar keer haar eigen aardappeltjes mogen bakken en vanavond bakken we pannenkoeken. Op de planning staat nog: - broodjes hamburger maken van klei - cupcakes maken - samen eitjes bakken - croissantjes maken Het is hier erg gezellig
Hier een drukke week, heb nog niet bedacht wat we volgende week gaan doen. In ieder geval uitrusten . Gisteren had Eva haar feestje, we zijn nu zelf onderweg naar een verjaardag en morgen komt de familie voor Eva's verjaardag. Op oudjaarsdag gaan we in ieder geval oliebollen bakken en fietsen denk ik, want Eva krijgt morgen een nieuwe fiets . En voor de rest van de dagen staat er nog niets op de planning, wel even lekker na die drukte.
We knutselen, doen vooral spelletjes samen, hij speelt ook met vriendjes en vriendinnetjes. en we rusten uit haha. wat leuk trouwens beer die jarig is... kan ik ook wel eens doen met de knuffel van mijn zoon
Klinkt als een hele gezellige dag! Wij zijn altijd behoorlijk ondernemend en we hebben de afgelopen week ook érg veel gedaan: - Elke dag (7 dagen) heerlijk gezwommen en dat hield in dat we zeker 30x per dag van alle glijbanen af zijn gegaan (Center Parcs Hochsauerland) - Discobowlen - Een ochtend een indoorvoetbalveld gehuurd - 3 of 4 avonden naar de kinderdisco - Tennisbaan gehuurd en een paar uurtjes tennis gespeeld - Heerlijk met ons drietjes uiteten geweest en onze dochter was bij opa en oma - Pannenkoeken gebakken - Gegourmet - Veel boswandelingen - Geskied (zoon) en wij gesnowboard - Kerstfilms gekeken - Naar de kerstman geweest - Vaak lekker ergens gezeten te lunchen - Geshopt - Twee keer met een skilift de berg op en daar lekker gegeten, gespeeld en gedanst Zoon vond het geweldig. Eergisteren thuisgekomen en nu liggen we dus lekker een heel weekend languit op de bank! Even helemaal niets meer doen nu deze dagen