Hallo, Wij gaan 16 februari een midweek naar Texel (Slurftervallei van Landal) Nu is Thijmen 2 jaar en geen waterheld; voor hem willen we dus een zwemband kopen waar hij in kan 'hangen', maar nu willen we eigenlijk ook zo'n band voor Simon die dan ruim 4 maanden is. We denken dat Thijmen dan ook enthousiaster zal worden als hij zijn kleine broertje ziet genieten.. Maar omdat Simon natuurlijk nog niet kan zitten weten we niet goed welke band we kunnen gebruiken. We zijn helemaal weg van een swimtrainer, maar als we die willen bestellen via het eurekakids dan betalen we ruim 35 euro, omdat je 12,95 verzending moet betalen! Wie o wie kan ons helpen? Groetjes Karin
op mp staan ook een paar, mss is dat een idee? hier hadden we een gewone zwemband voor baby's. niet een waar ze in zwenhouding inliggen, maar wel met een veilig zitje en 3 kamers. gfekocht bij de blokker voor 8 euro meende ik. Sven hield er toen hij zo klein was niet van om op z'n buik in het water te liggen. zat liever rechtop of liet zich wat naar achteren hangen
Toevallig heb ik gister een zwembandje gekocht voor mijn zoontje van 4 maanden! Het is er 1 van babyfloat was 8 euro en daar kunnen ze tot 11 kilo in. Dat is gewoon met zo'n zitje een een soort rugleuning. En 2 opblaasbandjes. Ik ga hem zondag voor het eerst uitproberen!
ha ik heb er net 1 besteld bij babywals voor 14.95 met versendskosten en is vanaf 4 tot 12 maand heb hele goeie dingen erover gehoord, die gele babyfloats zijn heir nergens te verkrijgen
wij hebben alyssa van de zomer in zo`n grote oranje zwemband gehad (met meerdere luchtkamers en een zitje) en dat ging heel erg goed. we zijn nu al een tijd niet wezen zwemmen maar zondag gaan we weer een keertje met z`n 3tjes. ik heb hem trouwens bij de blokker vandaan voor geloof 8euro. liefs doris