steken als ik op het toilet ga zitten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door janneke000, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Haai meiden,

Ik heb sinds 2 dagen als ik op de wc ga zitten steken in mijn vagina... Ik heb een plasje weggebracht voor de zekerheid, maar daar bleek niets uit. Morgen moet ik het nog een keer brengen en dan gaat het op kweek. Ook heb ik sinds die 'toilet-steekjes' steekjes aan de linkerkant van mijn schaambeen. Het voelt niet als bandenpijn... Het voelt een beetje alsof op de wc mijn onderkantje eruit valt? :( Ik heb al gevoeld of mijn baarmoedermond nog goed hoog zit, maar dat is ook okay... Ik snap er niets van! Iemand ervaring?? :(

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He janneke, ik ben nu ruim 15 weken en plassen gaat bij mij ook niet helemaal lekker.
    Het eerste gedeelte gaat nog wel zeg maar, maar bij het laatste beetje, als je echt een beetje moet gaan knijpen, dan steekt het bij mij ook. Weet niet of je dat bedoelt?
    Vandaag bij de gyn geweest, oa ook omdat ik steeds wat bruine afscheiding had. Ik had die 'pijn' en dat bruinverlies gekoppeld en dat maakte me erg onzeker.
    Zij vertelde me dat deze pijntjes echt normaal zijn en dat het nog steeds te maken heeft met het groeien van je baarmoeder. Alle spieren en banden worden opgerekt en dan kan een beetje 'inspanning', zoals een plas, al gevoelig zijn.
    Ik weet niet of het helemaal is zoals jij bedoelt, maar misschien stelt het toch wat gerust.
    Hoop dat ook het 2e deel van je zwangerschap zonder problemen mag verlopen!!!

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Bedankt voor je antwoord! Ik heb geen idee wat het is, het voelt onbekend :p Ik breng straks nog een keer een plasje weg en als daar niets uitkomt bel ik voor de zekerheid mijn vk wel even. En het zal wel vanzelf moeten overgaan...
    Liefs,

4. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Als je gaat plassen moet je proberen om op het laatst je bekken te kantelen, zo komt echt alles eruit en blijft er niks achter.
    Ik had ook rond die periode dat ik niet "goed" kon plassen, leek inderdaad net of er iets uit komt zetten ofzo.
    Heb ik nu ook nog af en toe hoor, dus zal wel normaal zijn.

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt ook een beetje als bekkeninstabiliteit. Heb je de vk al gebeld?

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb het ook heel erg, maar dat zal dan wel komen omdat ik bekkeninstabiliteit heb

7. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik ga nu vk bellen, want plasje was goed. En heb je met bi niet meer pijnklachten dan? Of kan zoiets als dit het enige zijn??

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    was dat maar het enige :( nee, dan heb je meer pijnklachten

9. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Dan is het geen bi gelukkig. Verloskundige denkt misschien een gekneusde blaas... Lijkt me raar, maar goed... Baby trapt nog lang niet zo hard. En waarom dan aan 1 kant? Ik kijk het maar nog een paar dagen aan en anders bel ik maar weer terug... Niet leuk dit!! Het doet echt zeer!

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gekneusde blaas?
    Ik wist niet eens dat dat kon!...
    Zet je maar schrap dan, als je nog 20 weken moet...
    OVer bi: ik heb het (denk ik) niet, maar wat ik wel begrepen heb is dat het dan ook heel pijnlijk moet zijn als je vanuit een bepaalde positie weer in beweging moet komen. Als ik bv een half uur op de bank heb gehangen en overeind wil komen, dan kan ik amper lopen. Doet echt zeer.
    Dat schijnt typisch bi te zijn... Maar verder heb ik dan weer niet zo veel klachten, dus ik hou het wel in de gaten, maar ben nog niet heel ongerust.
    Denk zelf dat als je het echt alleen bij het plassen hebt, bi afvalt. Maar ik ben dan weer geen arts natuurlijk...
    Hoop dat ze snel weten hoe en wat en dat er iets tegen is.

Deel Deze Pagina