Wij hebben een dochtertje genaamd J enna. Eind dit jaar krijgt ze een broertje! Wat vinden jullie bij J enna passen? Wij spreken J enna echt gewoon op zijn Hollands uit en houden ook niet van echt "buitenlandse namen". ! Bedankt voor het meedenken!
J.enna en Hugo J.enna en Floris J.enna en Laurens J.enna en Julian J.enna en Bram J.enna en Faber J.enna en Ruben
Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Er zitten zeker namen tussen die ik leuk vind maar ik heb nog niet de wauw / jaaaa gehad. Nog meer ideetjes?
Er zitten een paar namen bij naar onze smaak maar ben erg benieuwd naar nog meer ideeen. Wie kan ons nog helpen??
Alex Alwin Arnoud Aron Bas Beau Bjorn Boas Bodhi Bram Brent Bruce * Casper / Kasper Chris Daan, Daniël David Devin Dinand Dion Dorian Duco, Duuk Erik * Fabian Felix Ferre Guido / Gido Hessel Ivan Ivo * Jarne, Jarno Joas Joël Joost Jordy Jorik / Jorick / Yorick / Yorik Jorn Jorrit Julian Jur(re) Jurgen Jurriaan * Kai Kevin Kian Koert Lars Laurens Leon Lex Lucas / Lukas * Maarten, Marten, Mart Mads Marc / Mark Marco, Marcus Marnix Matthijs Maurits Max, Maxim Melvin, Marvin Merijn Micha Mick * Niek Niels Noël Noud / Naud Olivier Oscar / Oskar Pepijn Quinten Quirijn * Raf Rafael Ralf / Ralph Ravi Reinout, Reinier Renzo, Rens Rien Rik / Rick Roan Robin Roel, Roelof Rogier Ron Ruben Rutger Ruud * Sander Sebas, Sebastian, Sebastiaan Senn / Sen Sepp / Seb / Sep Silas, Silvan Silvijn Simon Sjors Stef Stefan Sten, Stan Stijn Sven * Thijs Thom / Tom Thomas Tijl, Tijn / Thijn Tim Tristan Tygo, Vigo Valentijn Victor / Viktor Wessel William Xander Youri
Bedankt voor de nieuwe reacties! Het blijft lastig omdat ik ook op een kdv werk en een hoop namen voor mij daardoor afvallen..
Wat zijn namen die je niet kunt of wilt gebruiken, maar die je in principe wel leuk vindt en die anders misschien wel opties zouden zijn? Dat helpt wat makkelijker zoeken.