Help... hoe 2 foto's 1 maken ?

Discussie in 'De lounge' gestart door marloes22, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Ik heb 2 foto's en dat moet er 1 worden...
    Hoe voeg ik die 2 samen ?
    Wie weet dat en kan mij dat stap voro stap uitleggen ?

Het zijn foto's van mijn schoonouders toen ze klein waren...
    Nu moet het lijken of ze ze naast mekaar zitten dus van de 2 foto's 1 maken.
    Het is voor de uitnodigingen van hun feest!

alvast bedankt!

2. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    met 2pic.

even googlen.. en je hebt het binnen 5 min. gedownload, het is heel makkelijk. je ziet vanzelf hoe het moet

groetjes

3. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    heb ook een soortgelijke vraag alleen wil ik een tekst invoegen.

heb een hele mooie foto waarbij ik aan de zijkant op de foto zelf omdat daar nogal een leeg vlak zit een tekst wil toevoegen en deze af laten drukken op linnen maar weet niet zo goed hoe ik dat moet doen.

ik bedoel het dus zo, dat de persoon op de foto helemaal links zit en dat aan de rechterzijde een hoop achtergrond afgedrukt is maar dat is net mooi om er een tekst in te plaatsen met sierletters.

moet de bewerkte foto dan opsturen naar herinneringen op linnen en zo drukken ze hem dan af maar weet dus niet hoe ik dat moet doen. iemand wel een idee?

4. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Zelf doe ik dat altijd met Paint Shop Pro of Photoshop. Is niet zo heel ingewikkeld, maar is een handigheidje met layers, selecties en toleranties.
    Is niet zo 1-2-3 uit te leggen hoe het moet, maar misschien kan iemand anders het voor je doen ?

Hebben jullie een dergelijk programma tot je beschikking ?

Zo niet dan kun je misschien wel een simpel programmatje downloaden om zoiets uit te voeren, maar dan ziet het er meestal niet zo mooi uit.

Als je de foto's kunt uploaden, wil ik het best voor je doen hoor (als je even duidelijk aangeeft wat de bedoeling is).

Laat maar weten. Ik wil het ook best even uitleggen, als je zelf het programma hebt. (Ben vanaf vrijdagavond wel 4 weken met vakantie trouwens ... )

5. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Voor een stap-voor-stap uitleg kun je beter iemand hebben die even naast je gaat zitten voor de computer. Anders kom je denk ik niet ver. Of idd googelen. Of misschien zit er een hulpprogrammaatje bij je digitale camera? daar kun je vaak ook best veel mee, even kijken in de gebruiksaanwijzing.

X

6. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    hardstikke bedankt voor je aanbod maar na een dag :confused: :confused: flink klooien is het me dan eindelijk zelf gelukt met 2pic. daar kan je namelijk ook tekst mee invoegen en aangezien ik dit vaker wil gaan doen met foto's leek het me toch wel handig om het eerst zelf te proberen.
    ben nu ook heel trots op mezelf dat het gelukt is en heb me foto gisteren gelijk verstuurd naar herinneringen op linnen. ben zo benieuwd hoe het doek word maar moet nog ff een weekje wachten :( :(

maar was ik er zelf niet uitgekomen dan had ik dankbaar gebruik van je aanbod gemaakt ;)

7. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Goed bezig :)
    Is inderdaad fijn als je zelf weet hoe het werkt.

Is echt leuk wat je tegenwoordig allemaal aan kunstwerken zelf kunt maken op de PC !

Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw kunstwerk...

Deel Deze Pagina