Hallo, hier een verschrikkelijke Coldplay fan! Vroeg mij of er meer Coldplay fans zijn hier? Meld je even kunnen we misschien lekker keuvelen over deze wereld band! Groetjes Saskia
Ik ben niet zo'n concertganger, en ben ook nog uitgerekend in oktober. Maar ik heb wel alle cd's en het boek.
Ahhh nee dan moet je niet gaan als je dan uitgerekend bent! Ik ga misschien, heb die dag 1,5 uur aan de tel gehangen (was niet mobiel genoeg om in de rij te liggen ) maar helaas geen kaartjes weten te bemachtigen, maar ga het wel proberen via marktplaats! Wat vind je van de nieuwe cd? En welk liedje vind je het mooiste?
Ik vind de nieuwe CD niet zo goed als X&Y. Eigenlijk vind ik alle nummers op X&Y goed, op Parachutes vind ik Yellow een mooi nummer en op A rush of Blood to the head vind ik The Scientist en Clocks goed.
Hier een enorme Coldplay fan! Ben jammergenoeg eind september uitgerekend dus concert zit er deze keer niet in. Vorige keer was het echt helemaal super! Moet alleen eerlijk bekennen dat ik de nieuwe cd niet zo vind. Misschien moet ik hem wat vaker horen, ga hem gelijk opzetten :-D Lievelingslied is trouwens Warning sign...
Mijn vriend en ik zijn al vanaf het begin grote fans, helaas ook geen kaartjes voor het concert, we hadden ze wel, maar op het moment dat we op betalen klikten crashte de site van ticketservice! Helaas! Ik vind de cd trouwens wel erg goed, heel multiculti, een erg goed resultaat!
Ik moet altijd de cd's een paar keer horen voor ik ze echt goed vind! Vind de nieuwe cd nu dus wel heel erg goed terwijl ik er echt aan moest wennen! Ben ook vanaf het begin al fan en denk dat het ook niet meer over gaat hihi! Mijn lievelingsnummer is vanaf het begin al don't panic, maar ik kan Amsterdam en Fix You ook zeer waarderen!
Don't panic en Amsterdam zijn ook mijn lievelingsnummers van Coldplay Don't panic kan ik echt 30x achter elkaar horen. Ik moet ook altijd huilen als ik hem weer hoor, heel raar. Het is zo'n eenvoudig nummer, en daardoor juist zo mooi. Hetzelfde geldt voor See you soon. Zo'n eenvoudig lief liedje... Ik ben dus ook een enorme Coldplay-fan. Ik wilde graag naar het concert maar was natuurlijk weer te laat met kaartjes kopen (zwanger, niet in de rij willen staan, je kent het wel...). Misschien over een paar jaar een herkansing, want ik wil ze erg graag een keer live zien. Ik heb alle cd's op mijn ipod staan, en af en toe heb ik zo'n Coldplay-aanval. Dan speel ik 3 weken lang alleen maar die Coldplay cd's af...genieten 8)
i love cold play! maar waar ik vet van baalde is dat ik ruim op tijd chter het onternet zat om kaarten te bestellen voor ahoy, eerst de website plat liep en toen ik eindelijk uit de wachtrij kwam, alles uitverkocht was. ga je op marktplaats kijken, staan de kaartjes die 15 minuten eerder gekocht zijn voor het 3 dubbele aangeboden. Kijk daar word ik strontziek van. Mensen lijken alleen maar kaartjes te kopen om ze voor veel geld door te verkopen. En de echte fan kan zo mis grijpen! ik beb nu helemaal gek van viva la vida!
http://www.onlineticketshop.nl/content/ ... sub_id=194 die van donderdag uitverkocht maar van vrijdag nog niet.
Ja maar je moet ook wachten tot het laatste moment met kaartjes via marktplaats kopen, mensen zijn dan wanhopig omdat hun kaartjes niet verkocht zijn en zullen ze dan ongetwijfeld voor minder verkopen. Offff (ik weet niet of jullie in de buurt van Ahoy wonen of het niet erg vinden om er heen te rijden) maar daar staan ook vaak mensen die kaartjes hebben en kunnen ze ook verkopen voor minder! Ik ben paar jaar geleden in Ahoy geweest en het is zo lekker klein en goed geluid en het was echt geweldig! Krijg kippevel als ik eraan denk! Leuk trouwens dat er meer Coldplay fans zijn! Toen der tijd bij dat concert was het niet eens uitverkocht in Ahoy, weinig mensen kenden Coldplay en nu ineens zijn er zoveel mensen meer bij, ene kant wel jammer maar van de andere kant super voor de band!