Goedemorgen, toen ik vanmorgen wakker werd had ik nergens last van maar toen ik opstond kreeg ik enorme pijn laag in het midden bij mijn onderbuik. Voor mijn gevoel tegen schaambot aan! Is ook erg gevoelig als ik erop druk! Ook ben ik misselijk! Hebben jullie dit ook? Ben soms zo bang dat er wat misgaat... X
Hoi meid. Ben je zwanger? Ik ben nu in de beginfase en heb ook heel vaak last van steken in mijn buik en misselijkheid. Ik ga er altijd maar van uit dat het erbij hoort Het is mijn eerste kind nu dus ik heb hier niet echt ervaring mee jammer genoeg... Ook toen ik trouwens niet zwanger was had ik deze steken bij het stopppen met de pil.
Ja net 5 weken! Ook mijn eerste, maar had dit nog niet eerder gehad! In lighouding gaat het beter dan lopen, ben toch vrij dus begeef me nog ff op de bank! Gefeliciteerd iig! Hoever ben je?
Die steken horen erbij zolang ze maar niet continu zijn en super heftig Die steken zijn het groeien van je baarmoeder en het hoort er helaas bij soms kan het je onzeker maken maar hoort er wel bij Ik heb er zelf ook last van bijna 5weken word wel al minder bij mij maar tis ook me 2e kindje en bij de eerste had ik het ook hoop dat je een beethe gerust gesteld bent
Dankjewel Angelryan! Moet het ook een beetje loslaten en geen spoken zien, maar echt alles is nieuw! En dat is even wennen... Lopen we dus tegelijk, leuk!
Heb er nu weer last van! Voelt alsof het bij mijn schaambot zit! Echt naar! Ook mijn stoelgang is ronduit slechts (nauwelijks dus)! Vandaag wel heel veel gedaan, gesjouwd etc., kan dat invloed hebben op...?
Ik heb het ook die steken. Achter dat schaambeen, en veel rechts. Denk dat de baby daar is, want daar voelde ik ook de innesteling, hihi. Ik denk wel dat dat lichamelijke gedoe er mee te maken heeft; ik heb gisteren ook een lichamelijk zware actie gedaan, en meteen voelde ik mijn onderbuik heeeeel zwaar samentrekken. Ik dacht: ohh noooo! Ik was zo fanatiek bezig dat ik beetje vergeten was dat ik zwanger ben. En toen ik afgelopen maandag een paar keer de trap op en neer rende, voelde ik het ook meteen. Maar dan zijn het bij mij geen steken meer, maar fikse krampen!!!!
Ja zoals jij het beschrijft heb ik het idd ook, al zit het bij mij voornl in het midden. Heb je verder nog bijwerkingen?
Hmm verder niet heel veel.. heb sneller honger. Ik ontbijt normaal nooit, en kan best lang uitslapen.. maar nu ben ik al vroeg wakker voor mijn doen, en heb ik meteen honger! Maar niet misselijk. Wel grotere en pijnlijke, stevige borsten. Ik had altijd al grote borsten (80G) maar word nu alleen nog maar erger.. Ojah en heb pukkeltjes alsof ik ongi ben. Ik moet ook wel zeggen dat ik die krampen ook wel fijn vind; een bevestiging dat er iets zit hihi. En het is waarschijnlijk het groter groeien van de baarmoeder, dus ik maak me er niet druk om. Maar soms kan ik ff niet verder lopen, dan moet ik even goed ademen en dan gaat het weer weg.
Hier ook vandaag en gister wat steekjes in onderbuik, niet. Heel heftig en niet heel de tijd Ik ben ook smorgens misselijk (niet elke dag) maar bijv vandaag ook Enorme honger, ontbij hoef ik eht niet over te slaan! Lekkere trek ook!
@sweetheart86: heb exact hetzelfde! Wat helpt is als ik s ochtends meteen eet! Vrijwel geen misselijkheid! Maar als ik wakker ben en te lang wacht is het feest
Had ik 2 weken geleden echt last van, maar is nu gelukkig bijna verdwenen. Af en toe een lichte steek
ik heb de laatste tijd ook veel steken in mijn buik ik ben nu anderhalve week overtijd eerste test negatief kan ik zwanger zijn >? ben ook veel misselijk en duizelig ?
ik heb nu twee testen gedaan allebij met midag urine ook bijde negatief morge met ochtend urine proberen