Hoge temperatuur en morgen mijn eerst nod temperatuur al 6 maandag maar hij is nog nooit zo hoog geweest!!! Last van: -Zere borsten -Emotioneel rommelende buik beetje trekkend gevoel! -Veel witte afscheiding (sorry voor de details ) -Hoge temperatuur dus -erg moe Wie herkent dit?
Ik behalve temperatuur, die heb ik niet bij gehouden. Verder had ik alles. Maar wil je geen valse hoop geven!!!!!!
Hallo. Ik had dat ook allemaal behalve de zere borsten. Dat kwam later pas Ik duim met je mee. Wanneer ga je testen?
Ik heb vandaag mijn eerste nod dus wil nog 2 dagen wachten dan ga ik testen ! Dus spannend!!!! Maja heb wel geleerd niet al teveel te hopen vaak blijft het dan ook ff langer uit!
Ja ik heb ook alle klachten behalve temperatuur.. vandaag dus mij NOD dus nog eventjes afwachten.. ik hoop dat het voor ons allemaal wel raak is
Ja tuurlijk laat ik het jullie weten!! En hoop Nena dat het voor jou ook raak is ! Blijft elke keer weer spannend . Hou jullie op de hoogte
Jup, al deze symptomen herken ik wel. Al ligt het eraan wat je met hoge temperatuur bedoeld? Als je bedoeld dat de basale temperatuur hoger ligt dan voor de eisprong (bij mij ipv 36.2 rond de 37) en hoog blijft zelfs op je nod, dan ken ik het
Ja normaal 37,3 en nu is hij 38,1 normaal steeg hij naar 37,8 dus nu nog iets hoger en hij is nog steeds zo hoog ! Nu ik mijn nod heb
Ja dat herken ik. Ben nu 7 weken zwanger en Temp is nogsteeds tussen 37.6 en 38 graden Ik denk dat t een goed teken is. Hoe lang ben je al bezig en hoeveelste kindje? X
Spannend hoor! Ben benieuwd.. Ja dankje, ging erg snel dus had dat niet verwacht, maar we zijn er erg gelukkig mee
Ik zit in ronde 6 wij gaan voor de eerste heb er z'n zin in hoop dat het lukt! En dat het nu raak is zou super zijn!!
@ women90 ik begrijp dat je super blij bent ! Zou het van de daken kunnen schreeuwen maja eerst zou ik er wel samen van genieten hihi !!
Nee nog niet gedaan wacht tot morgen af wie weet zet het toch door!? Hoop natuurlijk van niet maja blijf over die dingen anders heen plassen😉
Nog een vraagje hadden jullie in het begin eigenlijk ook troebele urine heb hier vorige week 4 dagen last van gehad dus weet niet of dat ook met evt zwangerschap in verband staat!?
hey Totaly! ik Duim voor je mee!!! ik ben nu bijna 12 weken zwanger en ik heb tot nu toe (vanaf ongeveer week 7 ) last van troebele en iets donkerachtige urine..
Gefeliciteerd boeboe met je zwangerschap ! Oke dus het is niet zo heel vreemd dacht eerst blaasontsteking maar dat was het niet ivm geen pijn bij plassen ! Nou ga misschien straks wel testen ben nu nog werken maar heb morge. Een etentje van me werk en in alle gerechten zit drank( net pas te horen gekregen) dus misschien wel handig als ik het weet ! En basin is mijn schoonmoeder!