Hoi allemaal, Ik heb morgen mijn 2e iui. Gisteravond om 22.30 uur heb ik de spuit gehad en morgen om 10.30 de iui. Het is erg spannend! Maar het voelt wel heel anders dan de 1e keer, moet ik heel eerlijk zeggen! Toen keken mijn vriend en ik elkaar aan met van die pretoogjes en dachten: "zou het dan nu toch eindelijk mogen gebeuren?". Helaas! En nu voor de 2e keer. Ik ben van nature niet heel erg positief, maar voel me nu heel dubbel! Hoop heb ik wel, maar ben zo bang dat het weer niet lukt! Gelukkig was het zaad van mijn vriend de vorige keer heel goed, dus daar ben ik niet bang voor. En dan gaan die 2 spannende weken er weer aan komen....afwachten....hoop...spanning....en al een beetje vreugde.... We zullen zien en ik houd julie natuurlijk op de hoogte! En voor iedereen die nu ook onderzoeken, behandlingen of wachtweken heeft...... SUCCES! Groetjes Hanneke
Hoi Hanneke, Ontzettend veel succes morgen! Lijkt me ook heel spannend inderdaad. Ik hoop voor jullie dat dit gelijk de laatste keer is dat IUI nodig is. Ik duim voor je dat het deze maand raak is meid! Grt Vanilia
Hoi Vanila, Bedankt voor je reactie! Inderdaad spannend, en ik hoop zoooooo dat het gaat lukken. Ik heb hoop, maar wil mezelf niet te veel hoop geven (dat deed ik namelijk de 1e keer wel, en toen was ik weer zo verdrietig en teleurgesteld), maar ik wil gewoon realistisch blijven.... de kans is zo klein om met IUI zwanger te worden.... en toch worden er stelletjes zwanger, dus waarom wij niet, denk ik dan! Jij ook veel succes, en ik hoop ook voor jou dat je zwanger mag worden! Ben jij verder nog niet bezig met onderzoeken en behandelingen? Groetjes terug!
Hoi hoi, Wij hebben destijds wel al wat onderzoekjes gehad. Ik o.a. een baarmoederonderzoek, uitstrijkje. Alles was goed. Mijn man heeft 2x een zaadtest laten doen waar beide keren traag zaad uit kwam. Maar omdat de hoeveelheid zaad heel veel was zei de gyneacoloog dat we zelf wel zwanger konden worden. Daarom hebben we het nog een poosje geprobeerd. In juli wilden we met IUI beginnen omdat ik de hoop al een beetje begon op te geven, maar raakte toen toch in verwachting. Ik heb de 14e van deze maand een nacontrole ivm met mijn curettage en dan ga ik vragen of we alsnog met IUI kunnen beginnen. Van nature ben ik ook vrij nuchter en zie ik wel hoe het loopt, maar na de miskraam is de moed me toch wel een beetje in de schoenen gezonken. Maar ik probeer toch postitief te blijven. Onze tijd komt ook wel . Liefs.
Hoi Hanneke, Heel veel succes met jullie 2e poging en hopelijk de laatste. Ik ben met de 2 IUI poging zwanger geraakt hoop ik natuurlijk ook voor jou. gr vruchtje
Hoi Meid, Ja goed eigenlijk, beter dan de 1e keer want toen hebben ze ons bijna 1 uur laten wachten met het zaad tussen mijn vriend zijn benen. En dat was niet leuk. We waren al op van de zenuwen en dan laten ze ons zo lang wachten! Niet normaal, en voor mij was die kans al bijvoorbaat mislukt, door dit. Ze zeiden dat het geen kwaad kon, maar als je in een boekje hebt gelezen dat het zaad er zo snel mogelijk in moet.......kan het er bij mij niet meer in dat het na 1 uur ook nog wel kan. En daarbij hebben ze ons 1 week na de inseminatie geen bloed laten prikken, terwijl dit wel zo hoort. Dus nu denken we dat de behandelende gyn. ook al bijvoorbaat dacht dat dit geen oprechte kans was. Maar goed, dat is geweest...en vandaag ging het goed. We werden na 10 min. geholpen, en hopelijk gaat het nu wel goed. We zijn daarna lekker gaan shoppen en wat eten en nu lig ik lekker rustig op de bank. Voel volgens mij de ei-sprong, maar ja, weet niet hoe dat voelt. En nu weer 2 weken duimen draaien, kaarsjes branden, hopen en er niet te veel aan denken. We zijn allebei zwanger geweest, en da's heel erg positief! Inderdaad onze tijd komt ook hopelijk nog wel! Ik hoop dat jullie ook deze maand dan weer mogen starten met IUI, kunnen we elkaar steunen! En dan hoop ik voor jullie dat het niet te lang duurt voor dat jij kunt zeggen: "we hebben groot nieuws...." Tot snel weer, liefs Han
Hoi vruchtje, Leuk om ook eens een positief bericht te horen over een zwangerschap na een IUI! Ben erg blij dat te lezen, weet je dat. Ik lees alleen maar negatieve verhalen, en nu eindelijk een positief bericht. En ik zie dat je de "gevarenweken" voorbij bent! Nou, ben blij te horen dat er stellen zijn die met IUI zijn zwanger geworden! Ik heb wel alleen pregnyl spuit gehad en verder geen andere hormonen, jij wel? Nou, ik hoop dat ik ook een positief gevalletje ben van IUI.....hihihihi.... Tot schrijfs, groetjes Hanneke
Hey meid, Wat goed om te lezen dat alles zo soepeltjes is verlopen. Veel beter als de eerste keer als ik het zo lees! Probeer dat goede gevoel vast te houden. Wie weet heb je over 2 weekjes heel mooi nieuws om met ons te delen . Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat het raak is! Nou, heel veel succes met aftellen meid. Spannend hoor. Liefs Vanilia
Hanneke gewoon positief blijven inderdaad. Als het geen meerwaarde zou hebben zouden ze er niet zoveel in investeren lijkt me. Ik heb pregnyl gebruikt en gonal-f om eventueel meerdere eitjes te laten groeien. Heel veel succes. Ik geloof wel dat er met gestimuleerde IUI wel iets meer slagingskans is. En dat je al eens zwanger bent geweest is inderdaad heel positief. gr vruchtje
Ik wens je heel veel geluk! Ik heb net mijn eerste IUI achter de rug en moet nu wachten. Spannend allemaal hoor. Ik hoop dat je tweede IUI een groot succes wordt! Ik ga duimen voor je!
Leuk en lief dat iedereen zo mee leeft! Ik voel me goed, ben positief en we wachten af! Laat zo snel mogelijk natuurlijk weten hoe en wat en in de tussentijd blijf ik gewoon lekker "kletsen"! Groetjes
Hey meiden, Hier ook een tweede IUIer Heb afgelopen zondag de tweede inseminatie gehad! dus spannend weer! Succes met het wachten... Liefs Snowy
Ik ga straks alles van jullie lezen. Ik meld me hier nu ook want ik heb vandaag de uitslag van mijn 1e iui gehad en dat was negatief. Het wachten is nu op de duivels en dan kan ik weer beginnen met poging 2. Later meer. Ik ga nu koken. Lekker eten met mannetje en een vriendinnetje die gezellig een avondje aan schuift. Toedeloe, Gr Davalee
Hoi snowy, Nou...samen in hetzelfde schuitje! Alleen ik kan iets eerder testen (als het al zover mag komen) Ik mag/kan zaterdag over 1 week testen. Spannend! De vorige keer ben ik niet eens aan testen toe gekomen, toen had ik een kleine bloeding en onze hoop was dat het een innestelingsbleoding zou zijn, maar dit was niet zo. Nu gaan we ervoor! Duimen draaien..... Groetjes Hanneke
Hoi Davalee, Welkom bij deze groep meiden, met dezelfde problemen en dezelfde wensen! Jammer dat jullie 1e poging mislukt is, dat was bij ons dus ook het geval. Een moeilijk moment! Bedoel je met de duivels je menstruatie? Hahaha...zo had ik er nog nooit over nagedacht! Nou, succes en tot schrijfs! Groetjes Hanneke
Hanneke, Heel veel succes met aftellen meid. Deze dagen zijn weer het spannends en gaan helaas oh zo langzaam voorbij . Mijn duimen draaien voor je hoor! Liefs Vanilia
Hoi meiden, Hier nog een lotgenoot, ik zou aankomende zondag (ja ongelooflijk ze doen het ook op zondag) mijn 2e iui hebben. Moest vannochtend voor de laatste echo en zou vanavond pregnyl moeten spuiten. Wat denk je; heb ik 3 follikels >18 nu gaat het niet door helaas. Ik baal ontzettend...................maar tja een drieling is wel erg veel Nu een maandje wachten maar...... Ik zal voor je duimen Hanneke, jij zou nog n weekje moeten afwachten denk? Liefs Nijn
Heel veel succes met deze pogingen meiden! Ik ben ook met de tweede poging zwanger geraakt, dus wie weet... :-D knuff