Oud en nieuw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leutjj, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Hoe doen jullie het met oud en nieuw?
    Onze meid is dan 16 weken, tegen een uur of 22:00 uur slaapt ze tot in de ochtend 7:00 uur.
    Gaan jullie met oud en nieuw wel weg Naar familie mer jullie kleintje of toch lekker thuis blijven.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wij blijven dit jaar lekker thuis.
    Klinkt misschien saai maar we houden het gewoon rustig onder ons 3.
    Als gezin het nieuwe jaar tegenmoet.

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Zoon is bijna 8 maanden, wij vieren t gewoon thuis zodat ons ventje zn eigen ritme kan aanhouden.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier dus ook thuis. Mensen mogen naar ons komen, wij gaan iig niet weg. Gavt mn dochter niet aan doen ergens anders te slapen (slaapt pas eindelijk goed bij oma sinds twee maanden terwijl die al zes maanden oppast) en dr dan weer uit de diepe slaap te halen, veertig min in de auto naar huis enz enz.
    Veel te veel gedoe. Lekker om zeven uur in dr eigen bedje.

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wij zijn dit jaar gewoon lekker thuis met famlie, maar toen onze meid 3 weken was zijn we gezellig bij vrienden geweest. Als ze zo klein zijn is het erg makkelijk om ze mee te nemen dus zou daar zeker niet voor thuis blijven.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    ik blijf niet thuis voor mijn kleine, maar hij slaapt overal wel dus ik heb makkelijk praten.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wij blijven thuis en de kinderen gaan gewoon op bed

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    lekker thuis gebleven en de kleine heeft heerlijk door geslapen. we hopen dat dat dit jaar ook weer zo is.

9. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Wij gaan naar vrienden toe en nemen ons meisje mee.
    Krijgt daar de fles en dan lekker naar bed, 's nachts rijden we weer na huis. We kijken dan wel of ze thuis weer meteen in slaap valt anders krijgt ze een extra flesje..

10. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Wij zijn thuis met onze kinderen 3,5jr en 20 maanden.
    Wij zijn altijd degene die ergens hun kunnen gaan laat ze maar eens bij ons komen.
    De kinderen kunnen lekker in hun eigen bedje slapen zonder gesjouw slapend uit de auto gehaald te worden.

11. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Wij blijven lekker thuis, hij slaapt de afgelopen weken toch al niet geweldig en dan hoeven we hem 's nachts ook niet over straat te slepen.. Gewoon lekker warm in zijn eigen bedje:) en als hij wakker word en niet meer wil slapen lekker in de draagdoek.

12. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik moet werken en mijn vriend gaat naar alle waarschijnlijkheid naar vrienden.

Mijn zoontje krijgt wat later de fles en gaat dan in een campingbedje slapen en snachts wordt hij overgeheveld via de maxicosi naar zijn bed.
    Hij is een makkelijke slaper gelukkig.

13. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Wij blijven ook thuis! Zie er best een beetje tegen op hoe kleine pp
    vuurwerk gaat reageren; hebben jullie
    dat helemaal niet?

Heb wel zitten twijfelen of thuisblijven niet saai is, maar zag er zo tegenop om weg te gaan, dat we ervoor gekozen hebben thuis te blijven (met kleine hopelijk rustig in eigen bedje slapen), dan maar saai :D

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wij gaan het proberen bij vrienden. Wagenbak mee, om 23:00 fles erin en hopelijk slaapt ze door als het geknal losbarst. Tot nu toe slaapt ze na haar avond fles echt geweldig goed dus gaan het gewoon proberen. Lukt het niet, gaan we weer naar huis :)

15. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Vorig jaar was ons kleintje een maand en dat ging prima (wel om 12.00 uur strak zat ik te voeden :D), maar geen last van knallen..

Nu is hij zich meer bewust van geluiden en ook geen geweldige slaper, dus ben benieuwd... Hoe doen andere moeders dat van kleintjes rond 1 jaar?
    Volgens mij heb ik ook niets aan babyfoon dan met die knallen, of wel?

16. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    wij gaan naar vrienden.
    kleine kan daar in t camping bedje slapen en halen we er s nachts gewoon uit en thuis lekker verder slapen.
    wij doen dit al vanaf t begin zo regelmatig en t gaat super goed. meneer blijft in de auto altijd wakker en thuis gelijk zn bedje in en slaapt ie meteen verder.

17. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Wij gaan heel misschien naar mijn moeder met oud & nieuw maar dan blijven we daar ook 's nachts slapen dus hoeven we onze dochter niet midden in de nacht te gaan verplaatsen. Want dat ga ik echt niet doen. Het liefst blijf ik thuis maar ja, mijn moeder rekent erop. Ik vier ieder jaar oud & nieuw bij haar dus als ik nu niet ga zou dat verbreken van een traditie zijn. Maar we zien nog wel. We gaan in ieder geval niet midden in de nacht met de kleine over straat.

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij blijven lekker thuis. Onze dame gaat gewoon naar ben om 19:30uur we maken ze ook niet wakker om 24:00uur

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik denk dat wij thuisblijven. Of anders misschien naar mijn ouders. Hij slaapt altijd prima in hun ledikant. En als we naar huis gaan is het ook nooit een probleem. In de auto rit is hij al direct vertrokken weer en overleggen naar zijn eigen bed is geen enkel probleem.
    Ben wel benieuwd of hij wakker wordt van al het vuuwerk of lekker door blijft slapen.
    Ik ga hem in elk geval niet wakker maken om 00:00

20. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar was ons ventje ziek en zijn toen dus lekker thuis gebleven. Dit jaar gaan we naar vrienden (zoonlief wordt in februari 2) Ergens anders slapen gaat tegenwoordig goed. Ook het wakker maken, mee naar huis nemen en thuis weer in bed leggen gaat zonder problemen op het moment! Daar genieten we dus maar van!
    We gaan hem niet wakker maken voor 12u hoor. Wordt hij wakker prima, dan mee kijken naar het vuurwerk en daarna naar huis. Als hij slaapt laten we hem lekker liggen!!

Deel Deze Pagina