Hoe doen jullie het met oud en nieuw? Onze meid is dan 16 weken, tegen een uur of 22:00 uur slaapt ze tot in de ochtend 7:00 uur. Gaan jullie met oud en nieuw wel weg Naar familie mer jullie kleintje of toch lekker thuis blijven.
Wij blijven dit jaar lekker thuis. Klinkt misschien saai maar we houden het gewoon rustig onder ons 3. Als gezin het nieuwe jaar tegenmoet.
Hier dus ook thuis. Mensen mogen naar ons komen, wij gaan iig niet weg. Gavt mn dochter niet aan doen ergens anders te slapen (slaapt pas eindelijk goed bij oma sinds twee maanden terwijl die al zes maanden oppast) en dr dan weer uit de diepe slaap te halen, veertig min in de auto naar huis enz enz. Veel te veel gedoe. Lekker om zeven uur in dr eigen bedje.
Wij zijn dit jaar gewoon lekker thuis met famlie, maar toen onze meid 3 weken was zijn we gezellig bij vrienden geweest. Als ze zo klein zijn is het erg makkelijk om ze mee te nemen dus zou daar zeker niet voor thuis blijven.
lekker thuis gebleven en de kleine heeft heerlijk door geslapen. we hopen dat dat dit jaar ook weer zo is.
Wij gaan naar vrienden toe en nemen ons meisje mee. Krijgt daar de fles en dan lekker naar bed, 's nachts rijden we weer na huis. We kijken dan wel of ze thuis weer meteen in slaap valt anders krijgt ze een extra flesje..
Wij zijn thuis met onze kinderen 3,5jr en 20 maanden. Wij zijn altijd degene die ergens hun kunnen gaan laat ze maar eens bij ons komen. De kinderen kunnen lekker in hun eigen bedje slapen zonder gesjouw slapend uit de auto gehaald te worden.
Wij blijven lekker thuis, hij slaapt de afgelopen weken toch al niet geweldig en dan hoeven we hem 's nachts ook niet over straat te slepen.. Gewoon lekker warm in zijn eigen bedje en als hij wakker word en niet meer wil slapen lekker in de draagdoek.
Ik moet werken en mijn vriend gaat naar alle waarschijnlijkheid naar vrienden. Mijn zoontje krijgt wat later de fles en gaat dan in een campingbedje slapen en snachts wordt hij overgeheveld via de maxicosi naar zijn bed. Hij is een makkelijke slaper gelukkig.
Wij blijven ook thuis! Zie er best een beetje tegen op hoe kleine pp vuurwerk gaat reageren; hebben jullie dat helemaal niet? Heb wel zitten twijfelen of thuisblijven niet saai is, maar zag er zo tegenop om weg te gaan, dat we ervoor gekozen hebben thuis te blijven (met kleine hopelijk rustig in eigen bedje slapen), dan maar saai
Wij gaan het proberen bij vrienden. Wagenbak mee, om 23:00 fles erin en hopelijk slaapt ze door als het geknal losbarst. Tot nu toe slaapt ze na haar avond fles echt geweldig goed dus gaan het gewoon proberen. Lukt het niet, gaan we weer naar huis
Vorig jaar was ons kleintje een maand en dat ging prima (wel om 12.00 uur strak zat ik te voeden ), maar geen last van knallen.. Nu is hij zich meer bewust van geluiden en ook geen geweldige slaper, dus ben benieuwd... Hoe doen andere moeders dat van kleintjes rond 1 jaar? Volgens mij heb ik ook niets aan babyfoon dan met die knallen, of wel?
wij gaan naar vrienden. kleine kan daar in t camping bedje slapen en halen we er s nachts gewoon uit en thuis lekker verder slapen. wij doen dit al vanaf t begin zo regelmatig en t gaat super goed. meneer blijft in de auto altijd wakker en thuis gelijk zn bedje in en slaapt ie meteen verder.
Wij gaan heel misschien naar mijn moeder met oud & nieuw maar dan blijven we daar ook 's nachts slapen dus hoeven we onze dochter niet midden in de nacht te gaan verplaatsen. Want dat ga ik echt niet doen. Het liefst blijf ik thuis maar ja, mijn moeder rekent erop. Ik vier ieder jaar oud & nieuw bij haar dus als ik nu niet ga zou dat verbreken van een traditie zijn. Maar we zien nog wel. We gaan in ieder geval niet midden in de nacht met de kleine over straat.
Wij blijven lekker thuis. Onze dame gaat gewoon naar ben om 19:30uur we maken ze ook niet wakker om 24:00uur
Ik denk dat wij thuisblijven. Of anders misschien naar mijn ouders. Hij slaapt altijd prima in hun ledikant. En als we naar huis gaan is het ook nooit een probleem. In de auto rit is hij al direct vertrokken weer en overleggen naar zijn eigen bed is geen enkel probleem. Ben wel benieuwd of hij wakker wordt van al het vuuwerk of lekker door blijft slapen. Ik ga hem in elk geval niet wakker maken om 00:00
Vorig jaar was ons ventje ziek en zijn toen dus lekker thuis gebleven. Dit jaar gaan we naar vrienden (zoonlief wordt in februari 2) Ergens anders slapen gaat tegenwoordig goed. Ook het wakker maken, mee naar huis nemen en thuis weer in bed leggen gaat zonder problemen op het moment! Daar genieten we dus maar van! We gaan hem niet wakker maken voor 12u hoor. Wordt hij wakker prima, dan mee kijken naar het vuurwerk en daarna naar huis. Als hij slaapt laten we hem lekker liggen!!