Ik werk nu sinds 2 maanden bij mijn nieuwe werkgever en ben dus zwanger geworden (niet helemaal in de planning). Maar we zijn echt super blij. Maar nog erger dan bij mijn vorige zwangerschap ben ik zo moe en heb gewoon echt geen vut en me ogen vallen soms echt dicht Ook begin ik weer lekker misselijk te worden maar in plaats van overgeven zijn mijn darmen nu zo van slag dat ik wel 24/7 op de wc kan zitten. Hoe deden jullie dit in combinatie met je werk? Ik weet echt niet hoe ik dit vol moet houden tot de 12 weken... Heb bij 14 weken beoordelingsgesprek en die wil ik graag afwachten voordat ik wat vertel natuurlijk.
Ik heb het al vrij snel verteld (6/7 weken). Dus iedereen is op de hoogte. Daarbij heb ik nu 1,5 week vrij gehad (stond al gepland). Maar verder: ik ben ook erg sloom en af en toe misselijk, maar er komt niets uit, zeg maar. Ik vind het wel vermoeiend en zwaar, maar ga het wel volhouden. Als het echt niet gaat, dan is het misschien handig om er met je leidinggevende over te hebben als het echt niet gaat. Succes, hou vol!