Wie heeft voor mij de gouden tip. Onze zoon is nu 16 maanden oud en loopt nog niet en denk voorlopig ook nog niet. Wel achter zijn loopkarretje en langs de tafel en bank maar buiten totaal nog niet. Nu ga ik graag weg op de fiets, of zit hij natuurlijk ook wel eens in de buggy. Nu kan ik nergens een paar lekkere schoentjes vinden voor hem. Hij heeft een grote voet ongeveer maat 21 a 22 (denk zelfs 22) Nu zijn er wel ''normale'' schoenen maar het liefst heb ik iets van die babyschoentjes van bijvoorbeeld puma oid. Schoentje wat in ieder geval makkelijk aan te krijgen is, niet zwaar is aangezien hij niet loopt en vooral belangrijk lekker warm aan zijn voetjes is. Wie heeft een goed idee? of weet toevallig zelfs een site oid?
Ik denk niet dat ik je echt kan helpen maar je kan evt kijken naar de nieuwe babyproof schoentjes van Shoesme. Zijn weer andere schoentjes dan die met nopjes (die zijn uit de collectie helaas)... Zijn ook leer gevoerd dus ademend en warm (in tegenstelling tot sportschoentjes), maar kost ook wel een paar tientjes meer... Succes! (volgens mij kun je sportschoentjes gewoon krijgen bij de sportzaken en van Haren? kun je iig even passen!)
Shoosme en aappie en bunny In goede kinderschoenen winkel kunnen ze goede passen. Ze meten lengte en breede en kijken na hoe je kind voet gebruikt
Ik heb nu voor op de fiets gewoon schoentjes van de V&D bij de baby afdeling. (nu afgeprijsd maar 7,00) Deze zijn mooi licht en lekker warm anders zo fris met alleen leren slofjes aan nu. Ze zijn ook makkelijk aan te trekken. (Die van mij gaat ook nog lang niet lopen 11mnd)
Ik deed onze zoon in de buggy of op de fiets voor de kou een maillots aan. Had vaak een grijze en een witte effe. Bij zeeman kost het iets van 2-3euro. En deed dan gewoon sokjes aan en indd iets van slofjes van boumy of aapies. Of gewoon een schoentje voor de sier bij hema/prenatal/v&d vandaan. Binnenshuis lopen de kinderen gewoon op blote voeten. Dat hebben ze echt van mij. Ik ga pas sokken aan mn voeten doen als er een berg sneeuw ligt
Wij hebben bobux sloefjes gekocht. Leren slofjes met een leren, soepele zool. Nu hij bijna gaat stappen en d sloffen bijna te klein zijn gaan we ons bobux step ups aanschaffen. Deze hebben eveneens een soepele zool, toch steviger voor de eerste stapjes en vooral warmer dan de sloefjes
Ik heb van die All star 'net-niet-schoentjes' met zo'n zachte zool. Die zijn ook te koop bij de Prenatal (bij ons iig wel, bij megastore Hengelo van Prenatal) en volgens mij ook in maat 21. Edit: net even op de webshop van Prenatal gekeken en daar staan de All stars niet op, wel een hoge gymp tot maat 20..
Ik heb bij de H&M nu leuke schoenen, wit,grijs met wat groen erin, zijn wel stoere stappers! (naja stappers.. hier loopt ie er ook nog niet op buiten hoor!
Ik ben gewoon naar de actiesport gegaan. Schoentjes (nike) met zachte zool aangeschaft. Nu heeft mijn zoon kleine voetjes, maar volgens mij gingen ze tot maat 22.