unbreakable tip voor als je echt niet naar de wc kan,eet 3 kiwi's op je nuchtere maag,binnen een half uur zit je op de wc (tenminste ik wel) gooi die laxeer pillen gelijk weg , straks neem je het weer. heel goed dat je je zelf wilt veranderen en dat je het ook hebt vreteld aan je vriend,zo kan hij je ook steunen. je kan trots zijn op je zelf dat je de stap hebt genomen goed gedaan hoor meis liefs sonja
een goed middel om je darmen weer goed te laten functioneren zijn bijenpollen dit mag je slikken als je zwanger bent het laat al je orgenanen goed functioneren, ik heb al jaren last van me darmen en ik dweep met me pollekes http://home.filternet.nl/~fn002591/kruiden/bijenpol.htm heel veel succes
Ik denk eerder dat jou patroon neigt naar een eetstoornis, wat jij op een dag eet is enorm weinig. Je zal hierdoor niet afvallen alleen maar aankomen. Je stofwisseling wordt trager en zodra je maar dan ook iets meer gaat eten zal het meteen opslaan. Juist om regelmatig te eten houdt je je stofwisseling op gang en zal je meer verbranden. Ik zou zeker weten naar de huisarts gaan want ik denk meer aan een eetstoornis
Ben heel benieuwd wat je dokter gezegd heeft maar laxeerpillen zijn echt niet gezond zoals iemand anders al opperde het klinkt naar een eetstoornis. Wat mij erg laxerend werkt is een kop koffie niet mega gezond maar gezonder dan laxeerpillen. heel veel succes bij de dokter. Piglet