Als je ooit voor iemand gevoelens hebt gehad, gaan die helemaal weg of blijf altijd wel iets voelen voor diegene? Ik vraag me soms bij mijn vriendinnen af of ik de enige ben. Onlangs weer iemand tegen het lijf gelopen waar ik als tiener ooit half wat mee heb gehad, echt serieus is dat nooit geworden. Betrapte mezelf erop dat ik toch nog gevoelens voor diegene heb. Geen verliefdheid ofzo, maar wel een soort van speciaal plekje in mijn hart. Hebben jullie dit ook of zijn die gevoelens helemaal weg?
Ik heb één ex waar ik onwijs verliefd op was, als ik hem tegen zou komen dan zullen de gevoelens waarschijnlijk wel weer komen. Ik heb ook een ex waar ik alleen maar haat gevoelens voor heb. Als ik hem zie doet dat mij echt helemaal niks.
Neutraal. Als je echt een fijne relatie hebt gehad zullen die altijd blijven. Als je een r*t relatie hebt gehad zullen die gevoelens gemakkelijk weggaan
Nee ik heb geen gevoelens meer voor exen. Oke voor 1 wel maar dat zijn absoluut geen positieve gevoelens 😂
Ligt er misschien net aan hoe de relatie was. Bij mijn exman zijn de gevoelens in ieder geval niet positief. Maar ik heb ook een ex waarbij ik mij soms afvraag hoe het met hem gaat.
Ik niet. Ik heb voor al mijn exen een heel speciaal plekje in mijn hart en met sommigen ga ik ook nog vriendschappelijk om.
Ik heb nee ingevuld, maar moet eerlijk bekennen dat mijn vriend en ik al sinds mijn 16 samen zijn. Dus echt een goed antwoord geven kan ik niet. Ik merk dat de scharrels die ik gehad heb me niet zoveel meer doen, slechts bij 2 voel ik nog iets, als ik ze tegen kom.
ik heb maar 2 serieuze exen. ene doet me echt helemaal niets meer. andere kom ik weleens tegen op facebook. vind het nog steeds een aardige jongen maar verder geen speciale gevoelens meer ofzo.ondanks dat hij de eerste was met wie ik naar bed ging. hij is volgens mij nog steeds nu vrijgezel maar zou hij morgen gaan trouwen zal me dat niet veel doen geloof ik. wens hem verder wel alle geluk dan toe.
Bij mijn ex waar ik jaren mee ben samen geweest heb ik dat totaal niet... Bij een jongen waar ik een paar maanden mee heb gesjoemeld, daar word ik nog altijd wel warm van als ik hem zie...
Nee geen gevoelens meer. Kwam een tijd geleden een ex tegen van 12 jaar geleden. Vroeg mezelf af wat ik daar ooit in gezien had
Hier ook geen gevoelens meer voor! Terwijl ik ontzettend veel van hem hield en echt zo verliefd was. We hadden ook vrij lang (4 jaar) en was al die jaren super verliefd haha. Maar hij heeft me teveel pijn gedaan en spreek hem nooit meer.
Optie 3. Heb namelijk geen ex. Ik kan me wel indenken dat je altijd wel iets blijft voelen, of dat nu positief of negatief is.
Ik heb hiervoor 1 serieuze relatie gehad, en ik kom mijn ex zo nu en dan nog wel eens tegen. We zijn beleefd tegen elkaar, maar mijn gevoelens voor hem zijn niet echt positief. De tijd dat ik wat met hem had lijkt nu wel als in een ander leven. De man waarmee het nooit wat is geworden zie ik heel soms nog, daar krijg ik wél de kriebels van! Maar no way dat ik mijn vriend ga inwisselen hoor! :-D Het is denk ik maar net hoe je relatie is met de persoon.
Ik heb geen gevoelens meer voor mijn ex. Die andere heb ik niet lang genoeg mee gehad om dat echt tot een ex te benoemen, dat was meer een vakantievriendje en echt veel heb ik er nooit voor gevoeld trouwens. Dus ook daar nu geen gevoelens voor. Ik kan mij er zelf niks van voorstellen, want uit = uit. Als ik er nog wat voor voelde dan was ik nog bij hem en als hij mij niet meer zou willen dan hoef ik niet iemand die mij niet meer wil. Snappie? Wat mijn ex betreft, ik hoop wel dat het goed gaat met hem. Dat gun in hem wel, ook al was het voor mij een eikel. Als ik hem nu zou tegenkomen zou ik gedag zeggen, maar dan ook weer verder lopen. Ik weet dat de ex van mijn man regelmatig zijn linkdin checkt. Dat snap ik dan weer niet, wat hoop je daar op te vinden? Er staat op waar hij werkt (niet specifiek, maar wel de organisatie) en je ziet een foto van mijn man en mij. Dat is jezelf pijnigen denk ik, want ze zijn niet zo best uit elkaar gegaan. Zij wilde hem ook een tijd terug, totdat hij het nogal bot heeft afgekapt in de hoop met rust gelaten te worden. Toen mijn man en ik bij elkaar waren hebben we ook nog wel wat last van haar gehad. Toch hoop ik dat ze hem eens los kan laten en zelf een fijn leven kan hebben. Liefdesverdriet lijkt mij echt rot en ik hoop dat ze gelukkig is of wordt met iemand anders.
Ik niet in ieder geval! Vorige week heb ik nog met mijn ex staan praten en toen had ik echt zoiets van ohjeee haha
Nee hier zijn die gevoelens echt helemaal weg. Moet ook eerlijk toegeven dat de zogenaamde exen die ik heb allemaal geen serieuze relaties waren. Als mijn huidige relatie over zou gaan zou dit anders liggen. Voor mijn vriend zou ik altijd een zwak hebben.
Ik heb wel wat leuke herinneringen maar ben blij dat het exen zijn 😀 Achja, zo leer je wat je niet wilt in het leven. Ik heb dan ook optie 1 gestemd.