30 okt tm 2 nov is ie er weer wie gaan er heen? en is het handig met een buggy? welke workshops wil je volgen... en wat zijn de leuke aanbiedingen van dit jaar? waar kun je een boekje krijgen (met de kortingsbonnen)
Wij (vriendlief en ik) gaan erheen. 1 of 2 nov. Boekje met kortingsbonnen zit bij nr 11 van ouders van nu of kinderen (ff kijken bij tijdschriftenhandel).
Ik ga er heen! Best te doen met de buggy bonneboekjes liggen bij de ingang! Wij (januari 08 mama's) gaan op zondag!
Ik weet nog niet of we heen gaan, weet niet of ik dat ga redden in de rolstoel? Kan met de rolstoel wel overal komen lijkt me aangezien er ook kinderwagens door moeten.?
ook warm water mogelijkheden ofzo ivm maken fles, weet niet hoelang ik blijf maar 6 uur lang in de thermosfles blijft t niet warm denk...
dat weet ik niet, vorig jaar was ik 25 weken zwanger. Maar als ik smorgens een thermofles gekookt water vul, dan is hij savonds nog heet
ik denk dat alle voorzieningen voor baby's wel aanwezig zijn. iig een verschoningsruimte. Maar voor de voedingen denk ik ook wel. D'r komen zoveel mensen met kleintjes!
is het ook echt leuk voor aan staande ouders? jan verwachten wij onze eerste. ik vond de 9 maanden beurs een beetje tegenvallen, had meer verwacht over bevallen etc informatie te vinden
ik wil ook.... maar ben dan ong een maand bevallen(of hoe zeg je dat? ben iig de 25e okt uitgerekend...) En tis mn eerste, dus geeeeeen idee of ik dan al lekker rond kan hobbelen...
De beurs is al over zon 2 weken he. Grote kans dat je dan nog moet bevallen of net bent bevallen. Lijkt me niet iets om hier dan naar toe te gaan. Ik ga overigens de vrijdag, samen met 3 vriendinnen.
Wij gaan waarschijnlijk zaterdag. Ik heb dat bonnenboekje en bij Ouders van Nu zit een bon voor een gratis shirtje van Noppies, maar dan moet je je abonnementsnummer invullen en die stond weer op het adreslabel dat ik heb weggegooid. Kan ik daar weer achteraan .
ooh dus de bonneboekjes liggen bij de ingang? handig! wij gaan denk ik ook zaterdags! en voor voeden enz.. zullen ze vast een apart plekje hebben zo ook voor flesjes maken denk ik.. zal toch belachelijk zijn als dat zal misschien op een beurs die in tekens staan van jonge gezinnen met baby's en kinderen
Ik ga ook smaen met 2 zwangere vriendinnen. Helaas had ik de kaartjes al besteld voordat het bij ons mis ging. Ach nu gebruik ik ze toch nog en wie weet ben ik wel opnieuw zwanger maar weten alleen wij het nog
helaas ga ik er dit jaar niet heen. maar andere jaren wel. en ga andere keren ook weer zekr. vind het een leuk uitstapje, en normaal kan je ook daar vooraan bij de ingang een boekje pakken. veel plezier voor de mensen die wel gaan.