Help! Hoe houd ik mijn kat van het aanrecht?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaKitty, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha wij hebben 2 katten de een kan er wel op springen maar de andere niet...heeft een geknakt staartje bij de geboorte en kan dus niet zo hoog springen...

maar over je probleem, volhouden en zoals Devilschase zegt rustig doen...zo kan je een kan zelf kamers niet binnen laten gaan waar de deur van open staat (zoals je perongeluk de babykamer open hebt laten staan) niet naar binnen gaan...

ik heb mijn kat trouwens geleerd dat hij bij het woordje liggen gaat liggen....hoe cool...hihi..

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whahaha dat wil ik de mijne ook leren!

Nou, net folie op het aanrecht, ze loopt er gewoon relaxed overheen en aan te snuffelen..boeit dr dus niks.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wij gebruiken aluminium folie om onze drie honden van de bank te houden en dat werkt echt prima

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Waarom is die van mij nergens bang voor?

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jij hebt een pit poes

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whoehahahahaha ;)

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hier ook zo'n vreslijk eigenzinnige kat. We hebben ook al alles geprobeerd. Ze is absoluut niet bang van water, gaat gewoon in de afwasbak staan als er water in staat en drinkt van het zeepsop!
    We zetten haar ook gewoon even in de gang als we het echt beu zijn.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Plantenspuit

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    je moet de alleminium niet recht op de aanrecht leggen he...maar een beetje op frommelen en ook laten zien wat het doet en dat het geen fijn geluid heeft he....want als het netjes op het aanrecht ligt dan zouden die van mij er misschien gewoon op gan liggen...

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier spelen ze met aluminiumfolie en lopen ze gewoon onder de douche door als ik eronder sta, maakt ze echt geen reet uit.

Eigenwijze bitches zijn het

http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... gan007.jpg

Das de ergste 8)

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    eten geven vlak voor dat je gaat koken helpt mischien ook

nou hier niet hoor,die gaat gerust direct vanuit haar etensbakje waar net gourmet vlees in heeft gezeten, naar ons toe kijken wat er te halen valt.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    haha dat helpt hier ook niet, krijgt atijd tegelijk eten met ons maar daarna als we nog aan tafel zitten komt ie kijken of daar nog wat te snaaien valt.

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    :) die van mij die hangen ook de heledag in de badkuip....dan zijn ze aan het wachten tot er maar 1 piep klein druppeltje uit de kraan valt...en als ik in ba lig dan gaat ie op de rand zitten en dan valt zijn staart in het bad en dat merktie nog niet eens...verder doen mijn katten niet veel dan slapen!

mijn katten zijn altijd heel braaf en doen nooit iets niet wat niet mag!
    zoals in gordijnen klimmen, op tafels of op het aanrecht....alleen hebben ze weleens ruzie met elkaar! ;)

ik heb nette katten maar hoe het komt ik zou het niet weten...

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    woon je int gooi?

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoe kom je daar nu bij?
    ik woon in mijn eige wereld waar alles perfect is :)

was het maar waar! allen ik zou niet een van die meisjes willen zijn van gooische meiden..gatverdamme...vre-se-lijke mensen...

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

mispoes kopen in de dierenwinkel! (spray) Katten háten die geur...ik hoef bij mij al de dop er af te trekken en ze zijn weg! Als je die bus duidelijk op het aanrecht zet terwijl de kat je daarvoor nog die dop eraf ziet trekken moet er echt een wonder gebeuren wil hij alsnog op het aanrecht springen!

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Lyn, heb je toevallig ook een Birmaan?
    Die van mij is ook een dikke snurkerd, ze slaapt zeker 75% van de dag. En ze is eigenlijk heel erg braaf en goed opgevoed.
    Ze komt niet op tafel, niet op de salon tafel en niet op het aanrecht. Ben haar nu aan het afleren dat ze niet in de box mag. Als ik een paar keer erop heb betrapt dan weet ze dat het niet mag en gaat ze er gewoon niet meer in.
    En ze komt niet uit het gooi....maar van een fokker in zwolle ;)

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nee heb 2 katten uit het asiel...
    maar ik zou wel een ras kat willen hoor! lijkt me geweldig maar eerst maar eens mijn eigen ras op de wereld zetten

oja weet je wat ook helpt mint...misschien een mintplantje ofzo even op de aanrecht zetten....
    min katten houden niet van tandpasta en als ik mijn tanden heb gepoetst en dan in hun gezicht blaas hahaha dat vinden ze niet leuk....

Deel Deze Pagina