Help! Hoe houd ik mijn zw.schap in vredesnaam verborgen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bedankt iedereen. Ik schreef al eerder dat ik normaal ook geen dikke vesten, dikke truien of laagjes draag. Als ik dat nu aan zou gaan trekken word ik zeker vreemd aangekeken :)
    Misschien valt het voor de 'buitenwereld' inderdaad nog (helemaal) niet op. Vind het wel moeilijk hoor :)
    Bij mijn eerste zwangerschap kon ik niet wachten tot ik ging groeien (duurde voor mijn gevoel echt een eeuwigheid) en nu heb ik al een pens waar je u tegen zegt! Hahaha, het is ook nooit goed :)

2. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bij Miss Etam hebben ze dikke, lange vesten zonder mouwen. Dus niet zo warm, maar zo kun je toch je buik 'verstoppen'. :)

Succes!

3. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    als ze er om vragen kun je zeggen dat je last hebt van opstipatie daar kan je ook een behoorlijke buik van krijgen hoor
    en dat je geen alcohol mag drinken omdat dat niet samen gaat met de vezels die je daarvoor moet drinken
    zolang ze niks vragen zou ik ook niks zeggen

sucses liefs

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    vestjes of bloesjes die je open kunt laten hangen
    sjaaltje omdoen die voor je buik hangt....
    geen prik drinken (nog meer lucht in je darmen)

had het zelf ook t/m vorige week heb nu weer n normale buik, darmen zijn weer tot rust gekomen.

succes :)

5. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    beetje teveel gegeten met de feestdagen ;)
    zoiets :p

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik was ook wel redelijk snel al iets dikker geworden. Ik ben gestopt met roken vlak voordat ik zwanger probeerde te worden. Daar ben ik flink van aangekomen en dat riep ik dan ook steeds. Ja ben wel gestopt met roken, maar ben dan ook flink aangekomen! Met daarop volgend een klopje op mijn buikje (hihi)

Deel Deze Pagina