Hallo dames heb sinds 6 maanden de spiraal maar omdat ik me niet goed voelde toch maar een test gedaan en dit was het resultaat :-o wie heeft dit meegemaakt ?ondanks spiraal positieve test?
@ pink panter het streepje is roze . @ kim 31 ja heb je onderschrift gelezen het kan dus gewoon .Ja ik schrik meer ervan ondanks het niet gepland is is het zeer welkom .moet het spiraal verwijderd worden of kan het blijven zonder enig complicaties ?
Ik heb toevallig een zelfde topic geopend vandaag. Ook een lichtelijk streepje en zwangerschaps symptomen ondanks koper spiraal. Ben benieuwd wat huisarts morgen zegt..
Het ligt er een beetje aan waar het spiraal zit. Er wordt wel voorkeur gegeven aan verwijderen. Bij mij zou laten zitten wel een complicatie geven, dus het moest er sowieso uit. Ik had trouwens een koperspiraal, misschien heb jij een Mirena. Gefeliciteerd met jullie ongeplande geluk!
@ tazzy ja ik zag het voorbij komen jeej ook spannend voor jou en nog gefeliciteerd ik heb een mirena spiraal. Ik zal zo wie zo een afspraak maken bij de gynecologie want heb het in het ziekenhuis laten doen.