Wanneer na miskraam starten met ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaDeluxe5, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

De vraag zegt het al. Ik heb inmiddels geen bloedverlies meer, dus nu vraag ik me af, wanneer zouden jullie beginnen met ovulatietesten? Mijn miskraam als 'gewonen' menstruatie zien en op dag 10, of al eerder?

2. Anomiepje22

13 apr 2010
    88
    0
    0
    Ik lees mee,zou dit ook graag willen weten :)

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Het is heel moeilijk om in te schatten wanneer je cyclus weer op orde komt.. Kan heel snel zijn, maar het kan ook weken duren. Hierdoor kan je een heleboel ovutesten verspillen.

Misschien niet het antwoord wat je wilt horen, maar misschien kan je beter even je eerste menstruatie afwachten en vanaf dan weer je normale cyclus tellen.

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

+1.
    Ik heb het zelf niet gedaan (wachten) maar ook geen ovulatietesten gebruikt. Had daardoor geen idee waardoor ik super gestresst was en het me onzeker maakte. In ronde 3 na miskraam ovulatietesten gebruikt om te zien of mijn cyclus weer oppakte en deze ronde weer niet.

Als je toch wil beginnen zou ik gewoon beginnen op je 'normale' dag dan mis je je eisprong niet, je hebt alleen kans dat je langer doortest dan normaal.

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik heb de dag dat ik helderrood bloed verloor als dag 1 aangehouden. Ben op dag 10 begonnen met ovulatietesten en had de vorige keer op dag 15 mijn LH piek. Gewoon nu beginnen, dan weet je zeker dat je de LH piek niet zult missen.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zou ook zwangerschapstesten doen, om zeker van te zijn dat al je hcg eruit is, om teleurstelling/ verwarring te voorkomen

Deel Deze Pagina