Kan iemand me ff knijpen.... ik geloof het niet zo Bekijk bijlage 432402 Bekijk bijlage 432403 geen early test btw
Ik hoop t heel erg voor je Rogijuli! Maar vind het wel een vreemde, wazige streep... Heb je niet nog een testje liggen?
Nope. Moest nog naar de ah en ze hadden alleen deze en de early. Had ook absoluut geen streep verwacht maar mijn cyclus doet zo raar deze maand (zie ook templijst in banner) dat ik af en toe eens test. Ik zit nu op minimaal 10 dpo maar kan ook 12 zijn. Uitgaande van mijn normale cyclus zou ik nu 16 dpo zijn.
Doe er voor de zekerheid morgen nog een. Ik zie wel een duidelijke streep, maar die vlek vind ik vreemd..
Ik zie een duidelijke streep, maar idd wel erg breed. Hoe is het streepje opgedroogd? Hoop het voor je!!
Ik hoop t echt voor je! Vind t wel een rare vlekkerige test en deze testen zijn toch ook niet betrouwbaar? Hopelijk morgen een mooi duidelijk (kv?) testje!!
Zo zag hij er na 5 min. uit (eerste bovenste foto's gemaakt na 15 min.) En toen werd hij dus donkerder Bekijk bijlage 432413 Bekijk bijlage 432414
Dat vlekkerige lijkt dus af te komen van de teststrip vloeistof (alsof op 1 plek teveel vloeistof zat).
Weet niet of het wat uitmaakt m maar spoel deze test eens na met wat water? Wellicht dat het vlekkerige dan helemaal wegtrekt? Zou nog wel even met een ander merk testen. Ben geen fan van Predictor, ook al is dit geen Early.
Ik ga hem naspoelen als hij helemaal opgedroogd is nu is hij nog nat en heeft het niet zo'n zin nog. Heb de test ook net half uur/3 kwartier geleden pas gedaan namelijk . Ik ga ook zeker nog met een ander merk test.... ondanks dat mijn man al 100% overtuigd is, is mijn geloof nog niet op dat niveau. Dit zou dan een spontane zwangerschap zijn namelijk.
Wat een spanning! Zou wel erg speciaal zijn als het spontaan is gelukt mijn duimen draaien iig overuren!