Ik kom volgens mij ooko maar aan een liter per dag. Kan er niks aan doen maar meer gaat er niet in. Als ik dorst heb drink ik en niet omdat het moet.
Oh joh voor borstvoeding is het wel belangrijk om goed te drinken hoor! Doe het dan voor je kindje misschien dat dat helpt Ik hoor je denken hoezo het gaat als zo lang goed hihi knap hoor van je! Maare misschien dat het helpt als je het voor je kindje doet. Ik drink bij het tandenpoetsen altijd een glas water dus 's morgens en 's avonds. Als ik dan vind dat ik weinig heb gedronken kloek ik er nog eentje extra achterover...
ik merkte dat ik heel weinig plastte op een dag, toen een vriendin zei dat ze 'maar' 6 keer ging dacht ik ík ga de helft' dus nu zet ik gewoon een glas klaar en af en toe gooi ik ook snel een glas water achterover!
hier ook iemand die heel slecht drinkt, lees dus even mee voor tips. Al heb ik wel van die momenten dat ik gewoon een heel pot thee voor mezelf zet en die zet ik dan op tafel neer bij de bank, en die komt dan wel op. Maar gewoon water drinken doe ik niet, want dat vind ik echt niet lekker.. Maar ik moet wel veel drinken van de huisarts en uroloog omdat mijn nieren niet goed zijn.