op allerlei woongroepen in de zorg (psychiatrie, gehandicapten, kinderen, noem maar op) zoeken ze altijd wel vakantiewerkers. dat is misschien onder je niveau maar wel enorm dankbaar werk en goed voor je cv. bv. (ik zie dat je uit Den Haag komt) Carantegroep, BAVO RNO, Ipse de Bruggen, etc...
Dames, ik heb jarenlang bijbaantjes gehad 'onder mn niveau' (al zag ik dat op dat moment niet zo). Dus het is niet zo dat ik daar geen ervaring in heb of dat ik nooit iets heb geleerd. Het punt is juist dat ik meer wil leren dan dat en dus een stap verder wil gaan. En om die reden graag een bezigheid voor aankomende zomer wil die beter aansluit op mijn toekomstplannen. Dat kan toch?
Ik snap jou punt ook wel.. Maar denk dat je toch moet accepteren dat de banen gewoon niet voor het op pakken liggen.. En dus ook banen die wel bij jou niveau passen...
En dan ga ik dus een cursus volgen. Of vrijwilligerswerk. Zoals ik al zei, geld is geen noodzaak, het gaat puur om de (leuke) bezigheid. Ik zocht met dit topic ook geen baan (al zijn suggesties welkom ).
Daar heb ik dan over heen gelezen sorry dan..!! Dan raad ik idd een leuke cursus aan via het loi altijd handig.. Misschien een talen cursus?
O heerlijk. Ik zou het wel weten. Ik ben gek op leren en studeren. Een leuke cursus bij de LOI. Ik zit zelf hier aan te denken: Opleiding Mediation: veelgevraagde vaardigheid
@Yukl: wat studeer je? Ik werk zelf op de UvA (ben aan het promoveren) en mijn ervaring is juist dat er vaak in de zomer wel klussen te doen zijn. Zo heb ik drie jaar terug met een hele lading studenten doorgewerkt in de zomer, en mijn collega vorig jaar. Ik zou nu zo snel niet iets weten, maar bij ons is er wel een lijstje met studenten die graag willen werken als student-assistent en dat zijn wel degenen die als eerste worden gevraagd. Je kan je ook nuttig maken in het verenigingsleven. Of bijvoorbeeld bij de commissie Intree (voor de introductieweek van de eerstejaars), of bij het CREA studentenfestival (weet niet hoe dat nu heet). Daar zoeken ze volgens mij altijd mensen.
In de hartenstraat bij de negenstraatjes (Amsterdam) heb je een vrijwilligerscentrale zitten met de meest uitlopende vrijwilligerswerk vacatures! Misschien een optie?