Ik doe dit ook altijd als ik uien heb gesneden. Die stank kan ook zo lekker blijven hangen. Geur is gelijk weg.
Dankje mamabri, volgens mij wel... Heb haar vanochtend honing op lege maag gegeven en ik hoor haar er nu niet meer over. Even afwachten natuurlijk of ze weer naar de wc moet. Ben nu zelf heel misselijk, maar dat komt denk ik meer door het schoonmaken van alles.
misschien dat ze ze ook gewoon in de winkel hebben liggen of anders kijken bij Blokker, xenos en dat soort zaken. AH Pannenspons rvs 2 stuks online bestellen | AH.nl
Die pannensponzen heb ik wel eens gehad maar vond ze helaas heel erg stinken. Kraan werkte super dus ga dat in vervolg ook toepassen wanneer ik uien/knoflook heb aangeraakt!
Iedereen kijkt mij gek aan als ik dat adviseer maar het werkt altijd, en je kunt het overal doen (de meeste kranen zijn rvs) Ik vroeg me al af wat een rvs-zeep was, maar jullie bedoelen die pannen-schuursponsen. Ik vind die nooit zo fris als ze eenmaal nat zijn geweest, en om nou telkens nieuwe te pakken als je uien hebt gesneden?
Alle kranen van tegenwoordig hebben toch een chromen afwerklaag? Als ik met mijn handen langs de kraan ga, ruiken deze niet naar die typische staallucht hoor!
Ik breek even in, heb altijd als kok gewerkt en we hadden in de keuken ook rvs zeep. Sindsdien heb ik er ook 1 in huis. Rvs kraan/wasbak werkt net zo goed. Een rvs zeepje is niet hetzelfde als zo'n pannenspons. Heb een linkje bijgevoegd waar je kan zien wat het is. Bij de Blokker zijn ze trouwens goedkoper!! bol.com | Weis RVS zeep | Koken en tafelen
Ook niet als je je handen eerst gewassen hebt met zeep? Want daarna mag je pas de kraan strelen met je handen
Nee, rvs zeepjes zijn geen pannensponsen. Onze rvs zepen zijn bijv mooie massieve rvs ovaaltjes. Of visvormpjes. Speciaal voor de handen. Maar een kraan of wasbak voldoet natuurlijk ook.