Haha heel herkenbaar dit. Wij hebben wel 10 lijstjes gehad waar alle namen uiteindelijk op weggestreept werden. Vaak na even een paar dagen nadenken. Merkte dat we ook steeds meer afdwaalde van waar we oorspronkelijk vanuit gingen (kort en Nederlands). Toen weer gaan zitten en alles op een rijtje gezet. De naam die we nu kiezen is niet de favoriete naam van mijn vriend maar die heeft ook een bizarre namensmaak heb ik ontdekt en komt aan met namen die wel heel leuk zijn maar of niet bij ons passen, of niet bij de achternaam. Dat een naam leuk is betekent niet dat die ook de beste keus is. Tja sorry dan veto ik die echt weg
haha juju gelijk heb je! Dat vond ik bij sommige namen ook! het is gewoon niet de makkelijkste zaak van de wereld, want je geeft een naam toch mee aan je kind voor zijn hele leven.
Dames.. zoals het nu lijkt zijn we er uit!!! Ook al hebben we nog even de tijd,,,, het voelt echt als een opluchting! Ik dacht dat het nooit zou lukken... En het is zelfs een naam die hier in het rijtje staat!
Uit het lijstje van de poll vind ik Jelle het leukste, maar ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om een naam te kiezen van een van de kindjes van t kinderdagverblijf... Oh lees net dat jullie er uit zijn! Gefeliciteerd, lekker idee of niet?
haha dankje, ja zeker een fijn gevoel... welke het is geworden kom ik jullie over een weekje of 14 vertellen.... Whaha! Duurt nog lang he!! Maar wil het risico niet lopen toevallig een bekende hier 'tegen te komen'!
oh meid wat fijn voor jullie ,wat een heerlijk gevoel is het of niet? nou ben heel benieuwd ,ach de veertien weken zijn zo voorbij! gefeliciteerd!
Dankje miran! Vind het zeker een heerlijk gevoel! en dat terwijl je eerst denkt hoe gaan we dit oplossen haha, gelukkig heeft het zichzelf opgelost! Ach ja die 14 weken zijn opzich ook wel zo voorbij... als ik zie hoe hard de tijd nu al gaat komt dat wel goed! Nog even geduld dan weet ook jij wat de naam is