Ik ben nu lekker aan het koken al zeg ik het zelf. Goulash maak ik. Alleen wat mij altijd gebeurd is dat de saus zo waterig blijft. Met pasta en hashee net zo. Iemand de gouden tip? Heb de deksel er al vanaf.
Inderdaad is in laten koken het lekkerste, maar je kan ook met water en maizena een papje maken en eetlepel voor eetlepel er doorheen roeren tot gewenste dikte.
Een stuk ontbijtkoek mee laten koken, een half uur. De saus wordt dan wat zoeter, maar dikt ook goed in De makkelijkste oplossing is inderdaad maizena / allesbinder
In laten koken Helemaal als je iets met zetmeel er in hebt (bijv aardappel). Of meel gebruiken om wat in te dikken, maizena of gewoon bloem. Evt extra tomatenpuree oid gebruiken om wat dikker te maken. Of lekker vele groente om te blenderen, bijv gepelde tomaat bij pastasaus.
de ingredienten apart bakken en afgieten dat de ik altijd, anders word het indd een waterig goedje...
Scheutje melk in een kopje, 30 gram bloem erbij en goed roeren tot het pap is dan er doorheen mengen.
Bij goulash is een witte boterham besmeerd met mosterd ook lekker om het mee in te dikken. Gewoon in de pan erbij en mee laten stoven tot het helemaal opgelost is.
Een boterham besmeren met mosterd en mee laten pruttelen, lekker voor de smaak en de saus wordt er ook gelijk dikker van!
Ik haal altijd het vlees even door de bloem voor ik het aanbraadt en doe er veel uien bij, en inderdaad een bloem en water roux als ik het niet dik krijg. Of een boterham inderdaad maar in de hachee doe ik die zonder mosterd.