Help! Hoe krijg ik er een ritme in bij mijn meisje?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sukke, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Mijn dochtertje is nu bijna 5 maanden en ze slaapt ook pas veel later hoor. Toen ze rond de 2 maanden was sliep ze vanaf 8 uur tot 1 uur in de nacht. even aan de borst en sliep ze weer verder. sinds ze drie maanden was is haar ritme ook totaal door de war. Ik accepteer het gewoon en probeer ermee om te gaan. Ze slaapt nu echt pas vanaf 23:00 uur en wordt sávonds ook wakker voor haar flesje.. Verder is ze gelukkig, gezond, en groeit goed.. Ieder kind is anders en je moet je nooit proberen vast te houden aan een bepaald ritme vind ik.

Verder luister niet teveel naar mensen met 'mooie' verhalen over hoe perfect hun ritme wel niet is. (Gelezen in Wij, Ouders, ervaren moeders).. Doe lekker je ding en het komt allemaal nog goed :)
    Voor je het weet slaapt je kindje lekker door.

2. 2jees

2jees Niet meer actief

hee Sukke dat heeft ook zn positieve kanten weer, mijn dochter valt niet in slaap als ze niet in haar bed ligt. Box, op de arm of wat ook. Wandelen doen we met de maxicosy omdat ze woest wordt als ze moet liggen. Wandel ik lang dan zakt ze soms in slaap maar thuis wordt ze weer wkker. Dus.. als ze nit slapen wil in bed gaat ze er natuurlijk uit maar als ze dan niet wil spelen heb ik een probleem ;)

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wow! Ze slaapt al vanaf 20.15 in de wieg aan 1 stuk! Morgen proberen de dag ong het zelfde te laten verlopen!

4. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier pas een ritme met ongeveer 6 maanden... Heeft voor mijn gevoel erg lang geduurd en dat was best lastig.
    Met een maand of drie hadden we wel een ritme met naar bed gaan. Hij ging rond 19 uur naar bed en bleef dan op zijn kamertje, dat ging goed.
    Overdag was het vaak uurtje slapen uurtje wakker. Ik was dan de hele dag bezig met naar bed brengen.

Deel Deze Pagina