Ik ben op het moment een beetje inspiratieloos, wist ik vanmiddag geen kadootje te kopen voor mijn dochter (inmiddels wat besteld) dient het volgende "probleem" zich aan. Een goede vriendin van mij is vanmiddag bevallen. Ze hebben lang op dit wonder moeten wachten maar daar is ze dan eindelijk! Nu ga ik van de week hun wondertje bewonderen en zoek eigenlijk een mooi kadootje. Dit hoeft niet speciaal voor de baby te zijn, heb daar tijdens haar zwangerschap al wat dingen voor gekocht. Mag natuurlijk wel maar het zou ook leuk zijn haar iets speciaals te geven. Wie heeft er een leuk idee?
Wat leuk voor hen! Mijn moeder heeft voor mijn moppies eerste verjaardag een parelarmbandje besteld. Ze wilde naast het speelgoed iets speciaals, en via dit forum kwamen we op deze site: www.lovy.nl Ik vind een kussen met de naam van de kleine erop ook erg leuk!
Bij lief hebben ze nu leuke shirtjes voor baby's voor het EK (oranje en dan lief of stoer erop). Deze zijn echt heel leuk. Of wat dacht je van een voorleesboekje of iets dergelijks? Anders misschien iets leuk voor de nieuwe ouders? Mijn vriendin heeft gesmeekt of ik haar een boek oid wil geven als ik op kraamvisite kom (ze is geloof ik een beetje bang dat ze zich verveeld in de kraamtijd).
Ik vind altijd een zilveren naam armbandje wel leuk met ook de geboortedatum erin voor de kleine. Liefs Ukje
wat ik zag op hema vond ik erg leuk een voorleesboekje waar de naam van het kindje in verwerkt was Cars leesboekje met eigen naam - HEMA ze hebben verschillende boekjes woezel en pip dikkie dik cars en nog een paar mischien is dat wat
Bedankt voor de ideeën! Zelf dacht ik ook aan een boekje met haar naam, kon alleen niet echt een boekje vinden die ik echt leuk vond. Maar daar ga ik nog even op doorzoeken. Ze heeft zelf 5 zussen en ik denk zelf dat daar wel een naamarmbandje vandaan gaat komen. Ze had zelf geen wensen en ik ben dan echt een twijfelkont..... Ik vond zelf een armband met foto edel wel gaaf zodat ik haar iets kan geven. Maar moet nog even verder zoeken naar iets wat bij haar past.
Ik heb dit gekregen van een vriend van me een schoentje gemaakt van het geboortekaartje vond hem erg gaaf! de zool is het hele geboortekaartje alleen verkleind maarja... dan moet je wel eerst wachten op het geboortekaartje voordat je met dit kado kan aankomen