We hebben de achternaam van mijn man en mijn zoon goed gedaan, hoe het hoort. Maar bij Romy hebben we 1 'f' vergeten. Het moeten er 2 zijn.
Hmm da's vervelend. Heb ook een keer zoiets gehad, niet bij ryan air, maar moest toen 25 euro administratiekosten betalen. Ff bellen, misschien doen zij het wel gratis
De enige manier om daar achter te komen is door ze te bellen. (waarom heb je trouwens allemaal puntjes door je zinnen heen? Via je telefoon ofzo?)
ik heb wel eens een boeking moeten veranderen omdat ik de naam van mn reisgenote verkeerd had doorgegeven: ik had de naam van haar man (zoals ze dus nu heet) doorgegeven, maar op haar paspoort staat haar meisjesnaam. Kon gewoon, zonder kosten. Ik kreeg wel een of ander callcenter in India... niet zo relaxed om een gebrekkig engels sprekende Indiër een Nederlandse naam met een "sch" en een "lange IJ" uit te moeten leggen maar uiteindelijk dus geen probleem.
100 euro?? Da's toch niet normaal, wat een afzetters! Misschien vragen of je het niet zelf kan komen doen Ik vind het sowieso raar dat de ene maatschappij 25 euro vraagt en de andere 100 euro. Waar is dat op gebaseerd vraag ik me dan af. Ben je niet goedkoper uit met een nieuw ticket?
Winst Want als je je ticket voor 1 euro verkoopt, moet je je kosten toch ergens anders uit halen he ... @TS. Als Ryanair kwaad wil, kunnen ze eisen dat je een nieuw ticket koopt. Ik zou ff met ze bellen, dan weet je het zeker.
was niet ryanair, maar easyjet. Maar dat is natuurlijk ook zo'n prijsvechter, dus ik geef je een goeie kans bij ryanair.
Haha ja dat snap ik. Maar waarom mogen bedragen van elkaar verschillen? Vind dat ze daar ook wel iets aan mogen doen. 100 euro slaat werkelijk nergens op. Dan zeggen ze dat dat administratiekosten zijn. Zou daar ook wel willen werken
Dat is niet vastgelegd, dat mogen maatschappijen zelf regelen ... En het zijn gewoon die extra dingen die veel geld kosten. Als alles goed gaat en je boekt op het goede moment, dan zit je idd voor een prikkie in een vliegtuig, maar tegenwoordig moet je betalen voor 1 stuks bagage, voor als je met je credit card betaald, voor als je een stoel wilt reserveren, voor zo'n beetje alles. Daar zit hun geld. En het is nu eenmaal zo dat je moet zorgen dat je ticket de juiste naam van de paspoort heeft, dat is bij alle maatschappijen een must. Ik heb ze voor minder geweigerd zien worden hoor, bij de douane op schiphol
Ja, ik begrijp dat je de juiste naam moet hebben. Maar erg lullig om daar 100 euro voor te laten betalen. Vind dat ze daar toch wel op één lijn moeten zitten. Bijvoorbeeld een maximum van 35 euro. Ik begrijp wel dat die low-cost airlines daar hun geld mee verdienen, maar dat zit idd al in die andere dingen. Als ze 25 euro vragen, hebben ze daar zelfs al op verdiend. Hopelijk blijft de wc nog even gratis.
Heb ik ook eens gehad... Een wijziging doorvoeren kostte 150 euro... Een nieuw ticket maar 30... 3x raden wat ik toen heb gedaan!
ja maar nieuw ticket kan in dit geval niet. Het gaat om een kind en die moet reizen met een volwassenen dus moet je 2 tickets opnieuw boeken!
Bij sommige maatschappijen kan het zelfs helemaal niet gewijzigd worden. Ik zou morgen even bellen en kijken hoe je het kan regelen. Niet zo laten hoor, want als je pech hebt kan je dochter mooi niet mee als je op het vliegveld staat.
Ticket voor alleen een kind boeken kan wel. Die reservering wordt dan aan de boeking van een volwassene gekoppeld. Soms moet dit wel per sé telefonisch gebeuren, maar dat lijkt me in deze situatie zowieso de beste manier.
Vaak moet je een heel nieuw ticket boeken.. Ook bij grote maatschapijen zoals KLM en Transavia. Kom het helaas vaak tegen..